On sitten todella vaarallista , mitään katsomatta huput silmillä järjettömällä vauhdilla koohotetaan tien yli koulun puolelta toiselle puolen . Tokihan autoilija on velvollinen saamaan autonsa pysähtymään näkyvällä osuudella , mutta , olet pysähtyneenä liikenne valoihin , seuraat valoja ja edellä olevan auton liikkeelle lähtöä - silloin pyörätietä pitkin takaasi (katveesta ) tullaan lujaa ohi ja keulan edestä tien yli mistään välittämättä vaikka jono liikkuu . Saattaa jossain kohtaa käydä väärin , näitä tulee sitten tiettyihin aikoihin paljon - yksikään ei pysähdy eikä taluta pyörää tien yli eikä odota vuoroaan . Mopoilijat ajavat vauhdilla yli tien milloin mistäkin kohtaa ja sen jälkeen kevyenliikenteen väylää pitkin ja taas jostain kohtaa vauhdilla toiselle puolen / eipä tarvi pysätä valoihin .
Olisikohan poliisien hieman käytävä paikalla ennen kuin tulee kuolonuhreja .
Itselleen vaaralliset koululaiset siltatyömaalla
3333333333333333
1
364
Vastaukset
- ANKA111
Olet oikeassa, olen itsekkin huolestunut tilanteesta. huolestuttavampaa on kun peukka-teukka, kimble, eila ja kumppanit välittävät alaikäisille erillaisia päihteitä ja savukkeita. pöyristyttävää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49911
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56772
- 101741
- 33702
- 60699