Mistä otatte selvää vegaanin tarvitsemista ravinteista? Kiinnostaa vegaaniksi siirtyminen.
Olen lukenut mm täältä: http://vegaani.org/ravintoaineet/mista-vegaani-saa-proteiinia/ paljon artikkeleja ravintoaineista ja kattonut chocochili blogista esimerkkiruokia.
Mistä ravintoaine tietoa vegaanille?
1
116
Vastaukset
- Zedä
Kannattaa ottaa vegaanihaaste vastaan. Uutiskirjeissä on paljon hyvää tietoa, ja saat myös valita tuutorin, jolta voi kysellä lisää.
www.vegaanihaaste.fi
Kaikenakaikkiaan vegaanisyöminen on helppoa, kunhan oppii perusasiat. Ongelmallisia ravintoaineita on B12-vitamiini, joka pitää syödä lisäravinteena, sekä seleeni ja jodi joista voi myös tulla puutetta ellei ole tarkkana. Mulla on veg1-monivitamiinia (ostan Vegekaupasta) niin pysyy kaikki hoidossa kerralla. Muut jutut hoituu ihan normaalilla syömisellä. Ja toki D-vitamiinia tarvii kaikki suomalaiset talvella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709