Hei! Onko kukaan syönyt mitään lääkärin määräämiä refluksilääkkeitä imetyksen aikana? (Eli vahvempia kuin apteekin itsehoitolääkkeet). Minulle määrättiin raskauden ajaksi Omeprazolia. Se siis vaihdettiin siihen kun aikaisemmin olin syönyt sellaista rafluksilääkettä joka ei sopinut raskaana olevalle. Nyt sitten olen synnyttänyt ja aloittanut imetyksen. Ihan alkuun jatkoin vielä tuolla Omeprazolilla, kunnes tajusin että sehän oli vain raskauden ajaksi tarkoitettu, ei ollut silloin mitään puhetta imetyksestä lääkärin kanssa. Ja nyt sitten olen yrittänyt sinnitellä renniellä, cavisconilla jne, joista ei juuri apua. Nyt mietinkin että olisi hyvä kun voisin jatkaa tuolla Omeprazolilla, mutta en tiedä onko se mahdollista. Toiveenani olisi imettää mahdollisimman pitkään. Tiedän kyllä että lääkäriinhän tätä täytyy kohta mennä kyselemään, mutta mietin vain että jos muitakin samassa tilanteessa olleita??
Imetys ja äidin refluksilääkitys
Iidamarianne
1
221
Vastaukset
- VatsavaivojaRenniestä
Rennie on vihon viimeinen apu, vaikka siihen on jo makujakin lisätty, että saa kurkusta alas. Ei kuitenkaan ole valkoihoiselle tarkoitettu - siitä sain ainakin pahoinvoitia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745