Harhainen käsitys että omistat minut? Tai että jäin jotain velkaa?
Tuo on tosi huono lähtökohta yhtään mihinkään
Onko sulla nainen joku
9
235
Vastaukset
- HuokausTaas
Kuulostaa vieraalle ajatukselle omistaa roinen. Edes avioliitossa toista ei voi omistaa!
Hänkö velkaa?? Hän ei ole velvollinen minuun suhteeni mihinkään!
Itselleni olen vihainen, kun annoin sillain tunteilleni vallan ja annoin itseni ihastua häneen.
Hän voi olla täysin vapaa kaikesta. Hän ei ole syyllinen tietenkään minun tuntemuksiini..
Olen nyt todella rikki tästä kaikesta.
Hänestä luopuminen on minulle hyvin raskasta.
Meitä ei tule, eikä hän ole minulle mitään velkaa mistään, miksi olisi???
Minä olen yksin vastuussa rikkoontumisestani.
Hän ei tehnyt sitä, tein sen ihan itse! Ei taida olla minulle, mutta sen verran kerron ettei voi omistaa ketään ihmisenä, sillä ihmistä ei voi esineistää, mutta esineet voi omistaa.
- Unohdajo
Lähtökohta?
Meidän juttumme jäi sinne, mistä se alkoikin.
Itselläs taitaa jokin pakkomielle olla... - EtOleVelkaa
Ei Jari. Sanoit jo alkuun että et ole velkaa Minulle ja uskon sen. Ja et ole omani.
- Minä_sinua_vaan_
En voisi ikinä kuvitella omistavani ketään..,
kun ei ihmisiä voi omistaa..
En myöskään ajattele että hän olisi minulle mitään velkaa.
Omille tunteilleen ei oikein voi mitään mikäli minun tunteet häntä kohtaan jotenkin haittaisivat..
Kun en oikein tiedä.. - Nuohanon
aloittajan omia tunteita, turha niitä on itkeä jonkun naisen syyksi. Totta kylläkin, että lähtökohdat ei noilla fiiliksillä taida olla kovin kummoiset. Oikein mihinkään.
- Uhkailijanaiselle
Äläs nuolase ennen kuin tipahtaa et tiedä tapauksesta yhtään mitään
- Ihanoikeassaolet
En tiedäkään. Tulkinnat tehty puhtaasti tuon herttaisen aloituksen perusteella.
- Nznnzmz
Mä en ainakaan kuvittele omistavani ketään, en vaikka seurustelisinkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039