Bicky Royal - Elämäni Penetraattorina.
Kuulemma kertoo jostain moottoripyöräjengistä ja sen johtajasta.
Kannattaako ostaa? Onko kukaan lukenut?
Ajattelin ostaa joululahjaksi 15-vuotiaalle veljenpojalleni, joka on kovin kiinnostunut mopojen virittämisestä, katselee ohjelmia jossa chopataan moottoripyöriä, ja hänen isänsä elikkä mun veli Reiska harrastaa vanhoja jenkkirautoja.
Näin kirjakaupassa teoksen
32
325
Vastaukset
- kaikertoasaa2208
Jos haluaa lukea skitsofreenikon kirjoittaman lyhyehkön fiktiivisen tarinan belgialaisesta mainosnäyttelijästä, höystettynä Venäjä-propagandalla, niin osta toki pois.
Jos sen sijaan haluat että sukulaispoikasi lukee jonkun oikean ihmisen elämänkerran, niin ainakin Marko Lönnqvistin Elämäni Gangsterina on ihan hyvä ja mielenkiintoinen kirja.Eikä se Bicky Royal-miehen elämänkerta ole todellakaan kenenkään sktsofreenikon kirjoittama propagandateos, vaan ihan Bickyn itsensä kirjoittama todellinen elämänkerta miehestä itsestään.
Suosittelen kyllä ehdottomasti tota Bickyn kirjaa ostamaan, sillä varmasti siinä on mielenkiintoinen ja myös hauskakin kirja luvassa:))))Täsä kirjassa onkin varmasti paljon hauskoja juttuja siitä, kuinka se karvainen perse vaan nousee ja laskee edes takaisin:))))))))))))))))))))))))))))))
- karvapersu
DarkFear kirjoitti:
Täsä kirjassa onkin varmasti paljon hauskoja juttuja siitä, kuinka se karvainen perse vaan nousee ja laskee edes takaisin:))))))))))))))))))))))))))))))
Kertookohan Bicky senkin tarinan takavuosilta kuinka Turussa joku paikallinen klanipää aneli häneltä kyynelsilmin kuukausitolkulla, että Bicky lahjoittaisi tuuheat perskarvansa tälle kaverille tukaksi. Lopultahan Bicky sitten erinäisten palvelusten jälkeen heltyi ja tyyppi sai liimata päähänsä uudenkarhean, paksun ja vähän tunkkaisen hajuisen eurooppalaishenkisen karvoituksen :)))))))))))))))))))
"Jos haluaa lukea skitsofreenikon kirjoittaman lyhyehkön fiktiivisen tarinan belgialaisesta mainosnäyttelijästä, höystettynä Venäjä-propagandalla, niin osta toki pois.
"
Enköhän mä Penetratorsin täysjäsenenä ja tyttärenpoikani ukkina tiedä aika hyvin mikä on faktaa ja mikä fiktiota. Mun mielestäni kirjassa ei ole mitään keksittyä eikä mitään poliittista propagandaa vaan ihan asiapitoista juttua.
Kirjan toimittaja ja kustantajahan on itse Peris, joka vieraili mm. meidän kerhotiloilla haastattelemassa Bickyä. Hommahan poikkesi melkoisesti hänen yritystoiminnan päätoimialasta, mutta mielestäni ihan hyvän teoksen hän sai laadittua siltä pohjalta. Eikä hän miltään skitsofreenikolta vaikuttanut vaan menestyneeltä mieheltä jonka parhaat nuoruusvuodet ovat vasta edessäpäin!No niinpä, hyvin kirjoitettu!
Kyllähän noita diagnooseja riittää, mutta skitsofrenia ei ole yksikään niistä. Joku haluaa näköjään vesittää Bickyn kirjan myyntiä näin ennen joulusesonkia, tämä jos mikä on poliittista propagandaa.Ai Peris oli tosiaan se kyseinen toimittaja, joka kävi teidän kerhon tiloilla haastattelemassa Bicky Royal-miestä.
Sähän voisit SUOMI-Make tosiaan harkita myös itse sitä sun omaelämänkerran kirjoittamista, niin voisi Peris hoitaa siinäkin ne haastattelut ja saataisiin varmasti siitäkin loistokirja kauppoihin.
Sullakin olisi varmasti elämässä paljon värikästä tarinaa kerrottavaksi, kun kertoisit kirjassa mm. töistäsi tullissa, elämästä Varissuolla ja tutustumisesta Penetrators MC:n miehiin. Varmasti sullakin on karvainen perse noussut ja laskenut sen verran paljon, että kyllähän niistä luulisi tarinaa kirjaan riittävän:)))))))))))))))))))))))))))
Lisäksi voisit myös kertoa kirjassa siitä, kuinka sun tyttäresi Janica toi aikoinaan ensi kerran näytille lapatossumiehensä Timpan:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))peris234 kirjoitti:
No niinpä, hyvin kirjoitettu!
Kyllähän noita diagnooseja riittää, mutta skitsofrenia ei ole yksikään niistä. Joku haluaa näköjään vesittää Bickyn kirjan myyntiä näin ennen joulusesonkia, tämä jos mikä on poliittista propagandaa.Sähän voisit kysyä niiltä muiltakin Penetrators MC:n miehiltä, että olisivatko he myös innostuneet kirjoittamaan niitä omaelämänkertojaan kirjaksi. Olisi varmasti myös Paksuniska-Maken, SUOMI-Maken, Penetraattori-Peten ym. Penetrators MC:n miesten elämänkertakirjat oikein mielenkiintoista luettavaa.
Varmasti noissa elämänkertakirjoissa ne karvaiset perseet vaan nousisivat ja laskisivat edes takaisin:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Olisihan se Liljanlaakson Timpan elämänkerta myös mielenkiintoista luettavaa, vaikka siinä tuskin ainakaan kirjoittajan oma perse ei nousisi ja laskisikaan:))))))))))))))))))))))))))))))- mies_86__
Niin sitä kun Timpan perse nousee ja laskeekin lähinnä silloin kun se istuutuu tai nousee toimistonsa kirjoituspöydän tuolin tai osamaksulla maksetun sohvan ääreltä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sitä kun Timppa ei olekaan mikään jännittävä tatuoitu pentraattori vaan pelkkä voivotteleva aisuri-iskä :)))))))))))))))) mies_86__ kirjoitti:
Niin sitä kun Timpan perse nousee ja laskeekin lähinnä silloin kun se istuutuu tai nousee toimistonsa kirjoituspöydän tuolin tai osamaksulla maksetun sohvan ääreltä :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Sitä kun Timppa ei olekaan mikään jännittävä tatuoitu pentraattori vaan pelkkä voivotteleva aisuri-iskä :))))))))))))))))Niinpä just. Timpan perse kun se nousee ja laskeekin vain silloin, kun hän nousee tai istuu Skoda Octaviansa penkille:))))))))))))))))))))))))))))))
Eipä Timppa olekaan mikään tatuoitukaluinen pentraattori, eikä lastensa oikea isä, sillä Timppa onkin vain pelkkä aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
Aisuri-isänä Timppa ei tule koskaan saamaan Janicalta ja lapsilta samanlaista arvostusta, kun mitä Bicky Royal-mies ja Mohammedin oikea isä:))))))))))))))))))))))))))))))))))))Ja kun Timpan perse nousee ja laskee työpöydän ääressä tai Skoda Octaviassa niin sillä on yllään varmaan jotkut DressManista ostetut beiget farkut :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Bicky Jr:n OIKEALLA faijalla Bicky Royal miehellä sitä kun onkin varmaan tarkoituksella revityt farkut ja musta nahkaliivi jossa on Penetrators MC:n penis-tunnus :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))- mies_86__
Niin sitä kun varmaan Janicalla onkin aikanaan ollut kipinää noiden lasten biologisten faijojen kanssa, toisin kuin Timpan kanssa :)))))))))))))))))). Timpalla on kuitenkin hyvät kuukausitulot ja hänen kanssaan elämä on turvallista, joten hän kelpaa hyvin elättäjäksi :)))))))))))))))))))
- Eki-setä
Peris, ne lääkkeet, ne lääkkeet. Tupla-annos kaikkea ellei tripla.
- Khhhg
DarkFearille myös hevosen annos finaa naamaan ja sentin kerros tummelia kaljuun.
Huomenta. Tripla-annos Lyricaa, Rivoja ja Temestaa vois antaa päivään ihan uutta potkua, mut taidan jättää väliin.
Kummasti yön aikana on kirjoiteltu jälleen miesten karvaisista perseistä. Vähintäänkin epäilyttävää. 😏- DarkFear_ei_kirj
Khhhg kirjoitti:
DarkFearille myös hevosen annos finaa naamaan ja sentin kerros tummelia kaljuun.
No näinhän se on just tehtävä! Alankin heti tyhjentämään tummelipurkkeja ämpäriin ja työnnän sitten kaljun pääni sinne sankoon saatana!
Loppuu se munkin houraaminen täällä palstalla yöaikaan kun on tummelit päässä perkele.
- Mohammed_Liljalaakso
Mikäs sen teoksen ISBN-numero on? Kaikilla painetuilla teoksilla on sellainen, varsinkin niillä joita kaupallisessa mielessä myydään? Kiinnostaa kun nimellä hakien ei löytynyt:))))))))))))))))) Eikä löytynyt ensimmäistäkään osumaa Googlessa MC Penetratorsista eikä heidän MotoGP-tallistaankaan. On se kumma:))))))))))))))))))))))))
- tarraIenkkari
DarkSasiFear varmaan tietää kun on niin hyvin perillä periksen aivopierujen touhuista :D
tarraIenkkari kirjoitti:
DarkSasiFear varmaan tietää kun on niin hyvin perillä periksen aivopierujen touhuista :D
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Eikä tässä ole mitään Periksen trollihahmoja, kun ei hänellä ole mitään sellaisia.- Kerro_sasitukka
DarkFear kirjoitti:
Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen eurooppalaishenkinen mies.
Eikä tässä ole mitään Periksen trollihahmoja, kun ei hänellä ole mitään sellaisia.Jaa jaa, no miksi ei sitten tuosta kirjasta, mc-kerhosta, motogp tallista tai mistään muustakaan noihin liljalaaksolaisiin liittyvästä asiasta ei löydy jälkeäkään muualta kuin tältä palstalta? 😄😄
- ANavalnyi
Peris varmaan kommentoi tätä outoa piirrettä ihan kohta 8D
- kaisanoasaa
ANavalnyi kirjoitti:
Peris varmaan kommentoi tätä outoa piirrettä ihan kohta 8D
Perishän on ryssämielinen valehtelija, ei siis kannata odottaa liikoja.
- wroom123
😂😂😂 Palmer ei näköjään kirjoita yhtä sujuvaa suomea kuin ummikkobelgialainen Black Jake
Mut surullista että DarkFear tuskin ymmärtää kovinkaan montaa sanaa tuosta. - KTM-mies
Kyllä Penetrators MotoGP tiimi on olemassa, onhan niiden pyörästäkin olemassa ihan virallinen lehdistökuva :))))))))))))
http://aijaa.com/JYGfMy KTM-mies kirjoitti:
Kyllä Penetrators MotoGP tiimi on olemassa, onhan niiden pyörästäkin olemassa ihan virallinen lehdistökuva :))))))))))))
http://aijaa.com/JYGfMyTossa Bicky juniorin pyörässä näkyy komeilevan tietenkin myös hieno penis-logo:))))))))))))))))
Muistaa myös Timppa aina ton pyörän nähdessään sen, ettei hän suinkaan ole se Bicky juniorin OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))- Pejjf
DarkFear kirjoitti:
Tossa Bicky juniorin pyörässä näkyy komeilevan tietenkin myös hieno penis-logo:))))))))))))))))
Muistaa myös Timppa aina ton pyörän nähdessään sen, ettei hän suinkaan ole se Bicky juniorin OIKEA isä:))))))))))))))))))))))))))))Sun mielestä sekin penislogo olisi varmaan hienompi jos olisi ihan musta?
Sulla kun on niistä mustista peniksistä ihan kokemustakin. Pejjf kirjoitti:
Sun mielestä sekin penislogo olisi varmaan hienompi jos olisi ihan musta?
Sulla kun on niistä mustista peniksistä ihan kokemustakin.Eikä olisi, sillä kyllä niillä Penetrators MC:n miehillä on kaikilla ihan vaaleat penikset:))))))))))))))))))
- sydämentuska
Ap:n pitäisi joko ostaa silmälasit tai lakata käymästä kirjakaupassa unissaan.
Ei kai tässä nyt kukaan ole kirjakaupassa mitään unissaan käynyt. Hyvä juttu että joku on Bickyn kirjan huomannut ja harkinnut ihan sen ostamistakin.
- mielenterveys-
DarkFear kirjoitti:
Ei kai tässä nyt kukaan ole kirjakaupassa mitään unissaan käynyt. Hyvä juttu että joku on Bickyn kirjan huomannut ja harkinnut ihan sen ostamistakin.
Milloin sairastuit?
mielenterveys- kirjoitti:
Milloin sairastuit?
Kuka sairastui ja mihin sairastui?? Mä en ole ainakaan mihinkään sairastunut, sillä voin oikein hyvin niin fyysisesti, kun myös henkisestikin. Ei mulla ole mitään mielenterveysongelmia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816