laittakaas google hakemaan sanoja nyrppää täkkiä päreeseen ja kas..ohops mitäs se google ehdottaa :)
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=nyrppää täkkiä päreeseen&btnG=Google-haku&meta=
google huumoria...
sss
8
10190
Vastaukset
- Hahahahhaha
Hehehehehehehehehhehheehheheheheheheheheheeh. Ai hemmetti
- setä
kriistus tuo oli hyvä!
- halvaus
kuka ihmeessä ja miten kummassa tuon on keksinyt ?
Tosi hyvä! - Aape
pölyharja
- mii
Entäpä Idioottikoulut sekä idioottikoulu, kokeilkaa molempia niin totuus paljastuu.
- joo
mii kirjoitti:
Entäpä Idioottikoulut sekä idioottikoulu, kokeilkaa molempia niin totuus paljastuu.
pölyharja pärneeseen
- Mahavaivainen
joo kirjoitti:
pölyharja pärneeseen
Laitoin hakusanaksi värekarvojen puuttuminen
(
Juttu ei enää toimi nyrppää täkkiä ja päreeseen on kirjoitettu niin monelle palstalle, ettei Google enää ehdota sitä vaihtoehtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864