Siis löytänyt naisen ja alkanut elämään tavallista elämää hyläten ätmien ajatusmaailman ja periaatteet
Onko kukaan ätmi koskaan parantunut ätmiydestä
26
204
Vastaukset
Varmaan aika moni, ne vaan ei ole täällä kertomassa siitä. Netissä tahtoo useinmiten pintaan nousta kaikki negatiivinen, asioiden huonot puolet.
Hyvistänollaa kusisukassa, ettei kukaan vaan varasta tai huono onni tartu...tai ihmiset mielummin myhäilee itsekseen näitä iloisia asioita.Sit kun joku kehtaa iloita jostakin ääneen, heti aletaan syyllistämään leuhkuudesta, ajattelemattomuudesta kuinka ikävältä se toisista tuntuu, kun sulla on asiat hyvin.
Kuka täälläkin uskaltaa danoa, että jee! Elämä maittaa, kun joku vetelee heti sanallisella lapiolla takaraivoon?
Enemmän sais olla positiivisia tarinoita, elämän iloisista puolista, kuten ätmi löysi rakkaan ja se yksin tarpominen loppui siihen.
Periaatteessa itse olen miettinyt joskus samallatavalla kuin jotkut ätmit täällä.
En asustele ja oleile naisen kanssa, mutta en myöskään pidä itseäni minään palstalla mainittuna (ytmi, ketmi, ätmi, jännä tms.)
Niin paitsi että olen palstajeesus...aaamen.Niin ja aika kärkkäästi olet myös olllut vetämässä johtopäätöksiä muiden "ätmiydestä" niin kuin nytkin heti avauslauseessa. "minä jeesus muut ätmejä", onhan se kiva silleen ehkä ajatella jotta voi kokea olevansa "parempi", minua vaan vähän aina ärsyttää ätmittelijät vaikken itsekään itseäni sellaiseksi koe, pistän sitten lutkittelulla ja aisurisyytöksillä takaisin :D
Harmaaritari kirjoitti:
Niin ja aika kärkkäästi olet myös olllut vetämässä johtopäätöksiä muiden "ätmiydestä" niin kuin nytkin heti avauslauseessa. "minä jeesus muut ätmejä", onhan se kiva silleen ehkä ajatella jotta voi kokea olevansa "parempi", minua vaan vähän aina ärsyttää ätmittelijät vaikken itsekään itseäni sellaiseksi koe, pistän sitten lutkittelulla ja aisurisyytöksillä takaisin :D
Ensinnäkin oli viimeinen lause ja huumoria.
Eikä minua ätmit sinäänsä häiritse, vaan se, että siitä syytetään muita. Vaikka minua on aikoinaan ihmetyttänyt naisten ns. hypergamia, niin en ole syyttänyt siitä naisia tai ketään muuta. Minua ärsyttää ne jotka katkerana syyttävät ongelmistaan muita. Oliko ne "jäänämiehiä" tai "2000-luvun hypergamiset naiset".Dissident kirjoitti:
Eikä minua ätmit sinäänsä häiritse, vaan se, että siitä syytetään muita. Vaikka minua on aikoinaan ihmetyttänyt naisten ns. hypergamia, niin en ole syyttänyt siitä naisia tai ketään muuta. Minua ärsyttää ne jotka katkerana syyttävät ongelmistaan muita. Oliko ne "jäänämiehiä" tai "2000-luvun hypergamiset naiset".Ja en minä parempi ole...tyytyväisempi kylläkin...sotket ne keskenään, bro.
Dissident kirjoitti:
Eikä minua ätmit sinäänsä häiritse, vaan se, että siitä syytetään muita. Vaikka minua on aikoinaan ihmetyttänyt naisten ns. hypergamia, niin en ole syyttänyt siitä naisia tai ketään muuta. Minua ärsyttää ne jotka katkerana syyttävät ongelmistaan muita. Oliko ne "jäänämiehiä" tai "2000-luvun hypergamiset naiset".Niin oli "huumoria" se vika mutta ekan ätmittely ei vaan ihan sun oikeaa ajatusmaailmaa jossa ajattelet olevasi "parempi" kuin "ätmit", sun toimet on viisaampia ja sun ajatukset on "parempia" kuin "ätmien". Ehkäpä sinä et ole syyttänyt naisia ja/tai jännämiehiä kun sinä olet saanut niitä naisia, lapsiakin sulle tehneet. Joku "ätmi" ei ole välttämättä saanut naista ikinä saati että nainen olisi tehnyt sille lapsia ja sulla on otsaa marista "ätmien" vääristä mielipiteistä. Onhan se aikamoista jeesustelua. vähän kuin kuninkaalliseen sukuun hopealusikka suussa syntynyt neuvoisi kadunkulman kerjäläistä "Älä valita kun en minäkään valita".
Harmaaritari kirjoitti:
Niin oli "huumoria" se vika mutta ekan ätmittely ei vaan ihan sun oikeaa ajatusmaailmaa jossa ajattelet olevasi "parempi" kuin "ätmit", sun toimet on viisaampia ja sun ajatukset on "parempia" kuin "ätmien". Ehkäpä sinä et ole syyttänyt naisia ja/tai jännämiehiä kun sinä olet saanut niitä naisia, lapsiakin sulle tehneet. Joku "ätmi" ei ole välttämättä saanut naista ikinä saati että nainen olisi tehnyt sille lapsia ja sulla on otsaa marista "ätmien" vääristä mielipiteistä. Onhan se aikamoista jeesustelua. vähän kuin kuninkaalliseen sukuun hopealusikka suussa syntynyt neuvoisi kadunkulman kerjäläistä "Älä valita kun en minäkään valita".
Niin. Kaikki muut ihmisethän saa kaikki kun vaan haluaa...ja vaikkei haluaiskaan.
Noi on sun ajatuksia ja tulee mieleen koska et muuta voi ajatella tai toisin.
Niinkuin sanoin ihan aluksi, että ihmettelin aikoinaan ihan samoja asioita kuin ätmiksi täällä itseään nimittävät. Että näinollen olen kai se ätmiydestä "parantunut". Sitähän aloituksessa kysyttiin.Dissident kirjoitti:
Niin. Kaikki muut ihmisethän saa kaikki kun vaan haluaa...ja vaikkei haluaiskaan.
Noi on sun ajatuksia ja tulee mieleen koska et muuta voi ajatella tai toisin.
Niinkuin sanoin ihan aluksi, että ihmettelin aikoinaan ihan samoja asioita kuin ätmiksi täällä itseään nimittävät. Että näinollen olen kai se ätmiydestä "parantunut". Sitähän aloituksessa kysyttiin.Mitä minä yritän tässä sanoa on se että on ihan h..in ylimielistä neuvoa toisille miten niiden tulisi ajatella, olla/ei olla katkeria jne., omasta puolestaan itsekukin saa olla onnellinen tai olla olematta. Jos esimerkiksi minä ajattelen että "likimain kaikki 2000-luvun naiset on lutkia" on se mun mielipide ja mulla on oikeus siihen, joku muu taas voi ajatella "2000-luvun seksuaalisesti kokenut nainen on ihan", hänelläkin on oikeus siihen mielipiteeseensä, joku palstalainen taas voi ajatella "harmaaritari on paskiainen", fine, hänkin voi minun puolesta ajatella niin kuin haluaa. Se on vähän niin kuin keskustelupalstan idea että on useita mielipiteitä ja mielipiteenvapaus itsekullakin, minusta mennään aika helvetisti metsään jos täällä(kin) aletaan olemaan ajatuspoliiseina toisten ajatuksiin.
Harmaaritari kirjoitti:
Mitä minä yritän tässä sanoa on se että on ihan h..in ylimielistä neuvoa toisille miten niiden tulisi ajatella, olla/ei olla katkeria jne., omasta puolestaan itsekukin saa olla onnellinen tai olla olematta. Jos esimerkiksi minä ajattelen että "likimain kaikki 2000-luvun naiset on lutkia" on se mun mielipide ja mulla on oikeus siihen, joku muu taas voi ajatella "2000-luvun seksuaalisesti kokenut nainen on ihan", hänelläkin on oikeus siihen mielipiteeseensä, joku palstalainen taas voi ajatella "harmaaritari on paskiainen", fine, hänkin voi minun puolesta ajatella niin kuin haluaa. Se on vähän niin kuin keskustelupalstan idea että on useita mielipiteitä ja mielipiteenvapaus itsekullakin, minusta mennään aika helvetisti metsään jos täällä(kin) aletaan olemaan ajatuspoliiseina toisten ajatuksiin.
No sen kun pidät ylimielisenä. Minä vastasin aloittajan kysymykseen omalla kokemuksella. Sillä siisti.
- kjhgkjhgjkjhgk
No, nyt olet ainakin palstan ytm.
Ulkopuolelta saat naiset kasiin-ysiin asti. Niistä on varaa valita se, jota kohtaan "tuntee jotain".
Ei huono.. kjhgkjhgjkjhgk kirjoitti:
No, nyt olet ainakin palstan ytm.
Ulkopuolelta saat naiset kasiin-ysiin asti. Niistä on varaa valita se, jota kohtaan "tuntee jotain".
Ei huono..Ei, kun oon palsta-jeesus. Tittelistä en luovu. Ei ytmiydet kiinnosta pätkääkään.
Dissident kirjoitti:
Ei, kun oon palsta-jeesus. Tittelistä en luovu. Ei ytmiydet kiinnosta pätkääkään.
Susta tuli laakista status mies. :D
muhkee_muhku kirjoitti:
Susta tuli laakista status mies. :D
Joo. Tämähän tarkoittanee palstateorian mukaan sitä, että laitan tuohon portaille vuoronumero-automaatin ja oven yläpuolelle dioditaulun missä vuoronumerot juoksee sitä mukaa kun pistän takaovesta edellisen takas kiertoon. Selvä homma...
Dissident kirjoitti:
Joo. Tämähän tarkoittanee palstateorian mukaan sitä, että laitan tuohon portaille vuoronumero-automaatin ja oven yläpuolelle dioditaulun missä vuoronumerot juoksee sitä mukaa kun pistän takaovesta edellisen takas kiertoon. Selvä homma...
Laaki ja ovesta ulos. :)
Mutta joo, mä meen vetää laakista pään tyynyyn ja nukun kun possu, saparo suorana. Nuku säkin. :)muhkee_muhku kirjoitti:
Laaki ja ovesta ulos. :)
Mutta joo, mä meen vetää laakista pään tyynyyn ja nukun kun possu, saparo suorana. Nuku säkin. :)Niin...ei kai sitä sitten enää kerran jälkeen toiste...
Ainahan mä silleen nukun...öitä.
Mitä on ätmien periaatteet?
Ei tämän provoaloituksen tekijä itsekään tiedä. Termi on silti siitä hieno, että jokainen voi korvata sen omalla tulkinnallaan. Sitten voidaan vielä "keskustella" yhdessä aiheesta.
On sininen ja punainen pilleri. Kun olet toisen niellyt, ei ole paluuta.
Tavallisen elämän määritelmä olisi hauska kuulla.- MikäNytOnParannus
Sitä kutsutaan Aisuruudeksi, mutta ei se ole mikään parannus vaan tauti itsessään. Aisuuruus on sitä, että olet kokematon tai lähes kokematon 30:ksi ja otat sitten jonkun juoksunsa juokseen polkupyörän vaimoksesi.
Kaikki alemman tasoiset eivät ole aisureita, vaan aisuruus on riippumatonta tasosta. Monet keskitason miehetkin ovat todelliselta luonteeltaan aisureita. Aisurit ovat perusluonteeltaan enemmän alistuvia vässyköitä ja luotu palvelemaan toisia.
Jos alemman tason mies ei ole luonteeltaan halveksittava aisurin vässykkä, hän kohtaa uuden haasteen, ettei siveellisiä naisia ole enää kertakaikkiaan olemassa saati enää vapaana.Eikös Liljanlaakson Timppa ole just tällainen mies:)))))))))))))))))))))))
Timppahan on tunnettu myös siitä, että hän ei ole lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))- DF-seuraaja
DarkFear kirjoitti:
Eikös Liljanlaakson Timppa ole just tällainen mies:)))))))))))))))))))))))
Timppahan on tunnettu myös siitä, että hän ei ole lastensa OIKEA isä:)))))))))))))))))))))))))Sasikalju tuli taas pätemään Liljalaakso-jutuillaan autistihymiöiden kera.
- 39avomies
Aloin vasta seurustelemaan 25 vuotiaana ekan kerran. Ei avovaimo tiennyt että olin ätmi kokematon siihen saakka eikä tiedä vieläkään kun ollaan 14 vuotta oltu yhdes. Kannattaa siis pitää se eka nainen jonka saatte.
- väliaika_
No ku toista kertaa ei käy edes tuo keskinkertainen flaksi.
Yksinkertaista tilastomatematiikkaa.
- 12121212121212
Suuri osa miehistä jotka löytävät ensimmäisen naisensa 25-30v tienoilla, eivät ole ätmejä. Kyse on etupäässä naisten vaiheittaisesta elämästä jossa ei haluta vakiintua ennen kuin on päästy kokemaan sinkkuelämä ja kullikaruselli.
Tunnen ainakin kaksi selkeää ätmiä jotka ovat pariutuneet:
- nörttimies joka löysi tuurilla ätnin jonka sosiaaliset taidot saivat miehen vaikuttamaan maailman hauskimmalta alfamieheltä
- n. 35v lyhyt ja pyöreä mies synnyinpaikkakunnalta joka sai muutettuaan stadiin melko hyvän ammatin ja perhevierailulla pelasti paikallisen vähän yli 25v seinäruusun kissamummoksi päätymiseltä (osa kunniasta kuuluu minulle, suostuttelin miestä pitkään muuttamaan pois perähikiältä)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989