Häpesitkö pientä piliäsi viikonloppuna saunoessa? Itse en hävennyt perjantain lepokyrpä n.13/4 ja lauantai sekä sunnuntai n.15/4 yöllisen nussimisen vuoksi.
kalu löysänä
8
391
Vastaukset
Kun tulee erektioon, kutistuuko 12/10-lukemiin, mikä on Askon mielestä yläraja seisovalle?
- imuri60v
Tykkään imeä löysää kullia.
- 35man
imuri60v eihän se kauaa löysänä olisi jos imisit.ite tahtoisin imeä vanhempaa kullia
- Not-Hoower
35man kirjoitti:
imuri60v eihän se kauaa löysänä olisi jos imisit.ite tahtoisin imeä vanhempaa kullia
Häxy varmaan antaa sinun imeä nakkiaan, joka on vanha. Sinun pitää vain nuolla hänen perseensä myös ja livauttaa mulkkusi suolen uumeniin. Kait homma hoituu?
Kyllä, häpeäisin noin pientä.
Luuletko oikeasti, että olet saanut jonkun pahalle mielelle, esittelemällä läskimahasi alta roikkuvaa, löysää lerssiäsi?- Naida
En hävennyt. Kaverilla yhtä pieni mulkku levossa kuin minulla. Kättäsikö nussit koko yön? Miksi yöllä nussit? Minä kait nussin aamulla, päivällä tai illalla. Yöllä nukun, jotta on kivempi naida.
- Löysä_kulli
Ite tykkään käyttäää imuria ;) imee kovempaa kuin aasialainen tyttöpoju hotellihuoneessa, ja varmasti seisoo!!111
- ladyboymmmm
Aasialainen tyttöpoju antaa myös persettä, jota imurisi ei melko varmasti tee. Mulla on omakohtainen kokemus muutamasta ladyboysta ja ohittaa koska tahansa suomalaisen passiivisen siiderivalaan. Noiden tyttöpoitsujen persekin on taidokkaampi kuin useimpien suominarttujen pillu. Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81151
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80909