Menin laittamaan nimeni pikalainan takaukseen :( . ENTINEN ystäväni kieltäytyy maksamasta lainaa takaisin , pari erää on jo tullut mulle perinnän kautta :( ja jos jää vielä yksi erä maksamatta , niin koko loppuvelka tulee heti maksuun . Miten saan perittyä maksut takaisin päävelalliselta ? Kuulin , että mun täytyy kuitenkin maksaa koko jäljellä oleva takaussumma takaisin ... eikä ole mikää ihan pikkunen ....
Tyhmä takaaja :(
3
239
Vastaukset
- Kultainenystävä
Älä viitsi kitistä, kyllä hyvän ystävän vuoksi voi pari euroa heittää.
- neuvokaa
joo , voi heittää niin paljon , ettei enää tarvi nähä ikinä koko "ystävää " , ja kiitti vinkistä kultsi :D ...
- fgj78685
Sun pitää joo maksaa kaikki jos ei velallinen maksa, takaaja on vastuussa. Ehdottomasti yritä tehdä maksusoppari velkojna kanssa, yleensä susotuvat.
Sit kun olet velan maksanut niin laitat velalliselle pari maksukehoitusta koko summasta korkoineen ja kuluineen, jos ei mitään kuulu niin sitten käyt tekee laput käräjille, oikeudelliseeen perintään, jos sieltäkään ei sit kuulu mitään niin laitat lappuset ulosottoon, uo hoitaa asiaa seuraavat 15-20 vuotta kunhan muistat laittaa aina uudelleen ulosottoon muutaman vuoden välein. Ja kaikki noista iaheutuneet kulut lisäilet toki velallisen maksuihin..
Helppoa loppupelissä, ei sitä kuule tiä jos vaikka 10 vuoden kuluttua ystäväsi on viimein hyvässä työssä ja maksaa velat pois KORKOINEEN JA KULUINEEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774