Miksi ei kä pankkikortti maksu elokuviin? Ainoastaan käteinen....... Hämärää
Kysymys kino- rio Suonenjoki
9
2149
Vastaukset
- juuuuuuuuuh
Koska pieni yhdistys pyörittää sitä. Yhdistykselle ihan ok käyttää käteistä. Varsinkin, kun noi korttilaitteet maksaa.
- pariseteliälompkossa
Tämä uusavuton ei ilmeisestyi tiedä että on olemassa myös paperista valmistettua rahaa ei pelkästään muoviläpysköitä. Maailmassa on olemassa muitakin ihmeellisiä asioita jäljellä menneiltä vuosilta.
- pakukkaroskymppi
Älä kulje perse auki..kyllä se vielä on raha mikä ratkasee..Etkö tosiaan pysty pitää muutamaa kymppiä kukkarossasi ettei käy näin.
- Tiedänkyllä
Ei sitä mikään yhdistys pyöritä, osakeyhtiö pyörittää nykyään. Oiskohan käteiset helpompi laittaa taskuun? Korttimsksusta jää aina jälki. Ei ne laitteet juurikaan nykyään maksa, provisiotkin korttiyhtiöille mitättömiä.
- uruirjfheuedj
Just. Mikäpäs tämän osakeyhtiön nimi sitten on?
- hjugufrd
Suonenjoen elokuvateatteri Oy
- Ellu11234
Korttilaitteet ja niiden verkkoyhteys maksavat. Tuskin tuolla asiakasmäärällä paikka on mikään talousrikollisen unelma niin että joku pyörittäisi pimeän kaupan ilosta... Kivoja poikiahan ne pitäjät on.
- eitelevisiota
ihan hyvä,että joku otti tämän jobin itselleen.en kehtais kyllä valittaa,että voi käydä elokuvissa.kateelliset ihmiset.en tajua.ylevero minun mielestä ois enemmän kirjoittelun paikka.
- Marttiainen
Tee niin kuin Jani "suosi paikallista" F ja lähde varkauteen elokuviin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712