Rakastan sua.
Ei mulla muuta :(
K naiselle
33
868
Vastaukset
- Kooo.lta
Miksi sitten suruhymiö? Ehkä hän rakasta myös sinua? Mihin ilmansuuntaan terveiset meni?
- meren.ääreltä
Minäkin rakastan omalla hiljaisella tavallani miestä, joka taannoin totesi viestinsä päätteeksi noin. Se oli ihan omaa laatuaan viesti :) Hän ei kyllä rakasta minua, mutta eipä tämä ole keneltäkään pois.
- Eijätärauhaan
Laitatko jonkin tunnisteen, vaikka alkukirjain ketä ikävöit...
- meren.ääreltä
Et se sinä ole, mutta M on kirjain.
- M_kuitenkin
meren.ääreltä kirjoitti:
Et se sinä ole, mutta M on kirjain.
Merenrantaa tämäkin, mut itsellä menee aika pohjoiseen.
- meren.ääreltä
Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)
- M_kuitenkin
meren.ääreltä kirjoitti:
Toivottavasti tavoitat oman Koosi :)
Tavoita hänet muutenkin. Tilanne vain nyt niin vaikea.
Mikäli olet J-mies, niin samat on tunteet ja tuntemukset.
- kerrorohkeasti
Meneekö, Janille, jormalle, JANNELLE?
- Hyvävitsii
Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle
Se pellejen on jo palstan legenda
Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂 Hyvävitsii kirjoitti:
Hahhaah! Ehdottomasti Jannelle
Se pellejen on jo palstan legenda
Munamies jonka mulkku on maailman ainoa vaikka koko ukko kälynen viiskymppinen 😂Teille molemmille: kerrorohkeasti ja Hyvävitsii
Aivan hukkaan olette aikaanne heittäneet miettimällä kenelle, sillä molempien arvelut ja oletukset on varmaankin teidän omiin kokemuksiin perustuneita keksittyjä satuja.
Jatkakaa miettimisiänne, mutta ei kannata turhaan kysellä, ainakaan minulta.
- Kooo.lta
Samat täällä, jos olet M-mies niin tuntemukset aikalailla samoja
- Määäääääääääää
M niinkuin mauton määäääää
- Kookertaa
Jälleen todeta haluan mä,
Kenkään ei ole niinkuin sä,
Sua rakastan ja ikävöin,
Sua mietin päivin, öin :D - Katjanomaa
J anna merkki
- JannevAin69
Jannella on jo M. Ei halua Katjaa.
- Koomyös
K-nainenkin on rakastunut.
- Tiettykinn
Kehen?/itteesä
- Ihansekasinsusta
Olisitpa juuri se Koo
- Koomyös
Tuskin tunteitteni kohde palstalta löytyy. Kerro jotain jonka vain minä tiedän, niin kerron oletko hän.
- Enpäsuskalla
Kerro sinä :)
- Koomyös
Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.
- Alottaja
Koomyös kirjoitti:
Lienee sama hänellä, joko ei uskalla tai ei yksinkertaisesti vaan välitä.
Minä en vaan nyt uskalla. Hän kyllä tietää suurinpiirtein tilanteen. Ainakin pitäisi tietää, yritin sen jotenkin kertoa. Eli ihan ulkona ei ole. Välitän kyllä aivan hirveästi. Ja sitten itseen sattuu. Mahtavaa. Hän tuskin kokee samaa minua kohtaan. En tiedä kyllä...
- Koomyös
Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.
- Alkup
Koomyös kirjoitti:
Entäs jos vain kuvittelet, että tietää. Ja mistä tiedät, ettei tunne samoin. Minä ainakin haluaisin tietää, sillä en osaa lukea kenenkään ajatuksia enkä vihjailuja.
Koska jotain olen asiasta sanonut. En aivan noin suoraan, juuri niillä sanoilla, mutta kuitenkin.
- uneksinhänestä
Minäkin rakastan K-miestä.
- Lähikauppias
Ketä helvetin koo miestä?
- aamuhali
Karoliina 😍
- mitenjatko
Tiedän. :)
- Tätäsenyton
Tiedän mitä haluan mutta en tiedä miten uskallan seuraavaksi
- PrifiilitonK_olmastoista
Mä en näillä saiteilla turhan usein käy happanemassa. Puhumattakaan että laatisin minkään sortin selityksiä, sen pidempiä päästöjä. Sain vinkin, että Eräs täällä. Sen tähden tämä nyt.
- KysymysIlMaan
Pitkä, kalju mies?
- lyhyempi
En tiedä kenestä kyse, muttei ole ainakaan hän jota kaipaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039