Aikomus olisi ostaa tuollainen diesel GP työautoksi. Kertokaapa te joilla on kokemusta edut ja miinukset. Kulutus, luotettavuus, mahd.ongelmat. Jäätyykö tuossa autossa talvella , Webastoahan noissa ei taida olla?
Fiat Grande Punto diesel
1
184
Vastaukset
- GrandePuntoClub
Itselläni oli muutama vuosi sitten GP 1.2 bensa. Ajoin sillä reilut 100 tkm. Hyvin tarkeni, jämäkkä jousitus ja hyvin toimi auto. Muutaman polttimon vaihdoin ja vaihtoon mennessä huomasin montuissa pientä kolinaa etupäästä joka johtui kuluneesta raidetangon päästä. Se olisi pitänyt ennen 5 -vuotiskatsastusta vaihtaa. Kestävän oloinen auto.
Työkaverilla oli Linea 1.3 multijet -08. Sehän on teknisesti lähes sama auto kuin GP. Erojakin on hieman, mm. ohjaustehostin Lineassa perinteiden hydraulinen. Hän ajeli sillä muutaman vuoden, käytettynä oli ostanut sen. Eipä hän sitä moittinut, hyvin ilmeisesti toimi. 100 tkm Autobildin kestotestissähän GP diesel menestyi hyvin. Erityisesti koneen kulumattomuutta kehuttiin: "Eräs parhaita moottoreita joita olen mitannut". Tuossa 1.3 Multijet -koneessa on ketjukäyttöinen jakopää. Kulutus ei ainakaan ensimmäisissä vm autoissa ollut aivan huippupihi. Veikkaisin että normaaliajossa naftaa menee jotain 5,5 - 6 litraa/ 100 km. Tosin ei ole kokemusta tuolla koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712