Tässä ketjussa KQLMERAAJAAJARAKKI / CostaDelSilencio / Octavia135kwWebasto nikottelee ja pahemman kerran:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15067700/tyytyvainen-skodan-omistaja!
Ei minkäänlaista vastavetoa, ainoana peruskoulukyykkeleiden lapselliset jutut.
Vaiennettu KQLMERAAJAAJARAKKI
5
101
Vastaukset
- eiköymmärrä
Mitä se tänne kuuluu, mitä skodalla tapahtuu? Tämä on Premiun VW palsta.
Jäikö aloitusaasilta porkkana syömättä, kun erehtyi palstasta?
Täällä keskustellaan hienosta saksalaisesta Volkswagenista,- Faktojen.mies
Sama kyykkykakka, eli sinä meuhkaat myös Toyota- palstalla. Ja sisäisät lukemasi, jos osaat
- oho.sano.eemeli
Oho, Skodat eksyneet VW palstalle
noi kaikki nimimerkit kuuluvat yhdelle ja samalle henkilölle eli yökastelijapojulle :D
- olemmekylläkartalla
Oho, jo on väite nimimerkin yksilöimisestä. Niin se trolli sekoaa ja jauhaa samaa mantraansa.
Aivan sama, Tee niin tai näin.
VW palstalaiset itse huomaa kyllä kuka on kuka. Ei sitä tarvitse heille selittää.
Trollit on vain niin pihalla, kuten Holisti ja Hönö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959