vetäsi onneks tolppaan asemakadulla illalla.toivottavasti loukkas sen verra sekoili.
kene poikka
11
956
Vastaukset
- pillerijapilvihönöjä
Tuntuu piisaavan ja jokatoinen luulee olevansa rallitähti vaikka ajopaikka ja taidot viittaavat paralympiatähteyteen.
Siihen lajiin missä kädettömät kilpailee tumppuunvetämisessä. - Hampunkasvattajat
Puolimannet ja pillerinpyörittäjät valkut vetää rallii iltasin ja öisin.
- t9s4psrpcgx9t
Näis piireis tiedetään kuka vittu olet et sä siin kerrostalos pysy salas
Meeä pirinistit voi antaa rassista jos tuut öisi liikkuu zt8- Lindemanniiii
Nakkilan pirinistit ei kyllä vedä ketään näköön.Helvatan pulkannaruja.
- Hojohojoisopomo
Lindemanniiii kirjoitti:
Nakkilan pirinistit ei kyllä vedä ketään näköön.Helvatan pulkannaruja.
Kato vässykkä ite löytäny ladun tänne :D mee sä väsyny ettimään itelles ämmä ihmiskilveks
- SeveriPyysaloz
Puolmannet pulkannarut pussihousuineen..hohoohoo...kyl maar pelottaiski.
- Leeeeviii
Lsd leevi minkkinen
- Valtteri-ääliönpoika
Rytkölä
- komonokka
MilitääriMinkkinen
- Rautakouraa
Patska housuja kaikki yöllä romuillansa koohottavat apukoululaiset varma on niin.
- Jjjk123abc
Määhä se olin sil pikku veeteccikopil, ja juu kyl aika lai sekoilin sen verra rilluis olin et oli pakko sitä maijaa lähtee karkuun. Onneks tolppa anto periks ei haljennu ku puskuri :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709