Moi. Olen kohtapuoliin luvialle muuttamassa ja kiinnostaisi tietää mitä mieltä paikallisest on miehistä,saako täältä helposti seuraa? kuka on kuumaa kamaa ja ketä kannattaa "iskeä"
Luvian kuumin jätkä?
7
1660
Vastaukset
- liukaslissu
Suosittelen sitä mustalla bemarilla ajelevaa lyhyttukkaista ahtailijaa. On kuulemma kestävä ja hyväkuntoinen, kielimieskin vielä.
- Anonyymi
Minä
- Anonyymi
Saa kyllä hyvinkin ja varsinkin, jos siis olet itse ns. mies.
- Anonyymi
oletko mies ja kaipaat seuraa
- Anonyymi
Hopeanharmaalla merceedeksellä ajelee eräs kikkaratukkainen mies jolla on aina "rambohuivi" päässä ja kiertää Laitakarin kiveä . Toimitusjohtaja ammatiltaan ja harrastuksena "kepuilu" kuulemma kova kynämieskin tarvittaessa , kaataa mummon kun mummon jos sillepäälle sattuu .
- Anonyymi
Kuumin ja pihein savisaapas on tietotoimiston tietojen mukaan, sellainen poikamies joka pesee kondoomit ja vessapaperin uusiokäyttöä varten. Tarina kertoo että vahinko tapahtui sillekkin un pesi liianmonesti vappupalloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745