Moikka. Olen kohta 13 vuotias poika. Mulla alko äänenmurros noin 9kk sitten. Ekana 7kuukautena mulle tuli paljon voice crackkeja. Ne loppuivat melkein kokonaan 2kuukautta sitten ja enään ei tule kuin harvoin. Nykyään mun ääni on aina matala esim aamulla kun herään. Mutta sitten se muuttuu ihan normaaliksi mun ääneksi. Näin käy myös yleensä keskellä päivää. Onko äänenmurros loppumassa lähiaikoina vai onko se loppu? Kaverini sanovat että mulla on luokan mörein ääni. Mutta ei minun mielestä. Onko tämä siis loppu vai loppumassa lähiaikoina?
Millon mun äänenmurros loppuu?
Poeka05
2
134
Vastaukset
- lumiukonpoikanen
se on ilmeisesti loppunut tai loppumassa. ei oo syytä huoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712