Minulla on paian synttärit.
Mitä näet minulle rakkauteen, jota olen etsinyt kolmisen vuotta ilman tulosta.
Entä terveyteni. Olen masentunut ja sairaslomalla, olen eristäytynyt ja yksinäinen. Palaanko enää työelämään?
Olen mtös itsetuhoinen mutta kun on lapsia niin he kannattelevat.
Onko elämällä enää mitään annettavaa minulle?
Ragnimalmen, katsoisitko ystävällisesti
Isomyymikkivaan
1
102
Vastaukset
- Ragnimalmen
Lepää ja kerää voimia nyt sairauslomallasi kyllä niitä töitä sinulle riittää senkin jälkeen kun olet toipunut.
Lapsesi tulevat menestymään ja saat olla vielä heistä ylpeä, ihanat lapset Sinulla olet ollut hyvä äiti ja se palkitaan.
Rakkaus tulee elämääsi tavallaan tuttavan kautta, voi olla työkaverinkin vinkkaus tai tällainen vastaava .
Sinulla on paljon ihania, hienoja juttuja edessä , maltahan vain ja nyt pidät itsestäsi hyvää huolta ja toivut kunnolla syntymäpäiviäsi viettämään. Piristy nyt hyvä ihminen, hyvin sinun käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712