Savutta valkoista/harmaata savua aivan mahdottomasti ja vasta kolmannella starttaa. Vene maasähkössä ja laturi päällä, joten jännitettä piisaa.
Tuosta toisesta lämmittimien kirosta keskustelu ketjusta, huomasin Vanhamin suosittelevan neste pro dieseliä, mulla vielä talvi laatua, joten pitäisi tämän puolesta olla kunnossa.
Olen tarkistanut pakoputken ja ei ole pahemmin röhnää.
Mitannut jännitteen laitteen läheltä ja suihkauttelin wd40 liitäntöjen sisälle. Joku suositteli suihkauttamaan samaa ainetta paloilman joukkoon, käynnistyy kuulemma hyvin, en ole kokeillut?
Mikä laitetta mahtaa riivata ja voinko vielä kokeilla jotain itse, vai kiikuttaa huoltoon, ostaa uusi tai muita ehdotuksia?
Espar D5 käynnistys ongelma
4
204
Vastaukset
- S38S38
Olisiko mahdollista että paloilman ottoputkeen pääsisi vettä esim sateesta? Silloin saa ilmaa huonosti ja savuttaa valkoista savua hurjasti. Mulla on pari kertaa niin käynyt kun ilmanottohela ei ole optimaalisesti asennettu vaan hieman yläviistoon sateelle alttiina.
- savumerkkejä
Kiitos tuosta vinkistä s38s38!
Kävin eilen tsekkaamassa tuon ja valitettavasti näin helpolla en päässyt tällä kertaa.
Yleensä palsta pullollaan "tietoa", nyt aika vaisua ongelman ratkaisuksi... Irti ja huoltoon on oikea vastaus. Tulpan ympärillä oleva sihti on tukossa noesta ja huonot sytytykset karstaa poltinta enemmän. Lisäksi polttimen välitilan tiiviste on todnäk kaput. Laite muttereiksi teräsharjaa kehiin ja takaisin nippuun.
- Kannattaaopetellaitse
Tuon sihdin voi vaihtaa itsekin helpolla, useinmiten siinä vika jos harmaata savua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391829En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271608Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141414Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421368Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81161
- 121058
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7961- 20959
- 80919