Huippu hienoo lauantaita

täältä

Yhelle naiselle! :)
Onko yö nukuttu hyvin, vai hyvin huonosti?
Kyselee mies.

12

457

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväälauantaitasullekin

Kiitos kysymästä, noin neljä tuntia nukuin. Kohta otan päiväunet ja sitten ulkoilemaan.

• sinä-minun-minä-sinun

Vaikka ei ollut minulle (tiedän kun koskaan ikinä ei ole minulle mitään), niin vastan siltti, yö oli suht-koht hyvä, sain nukuttua 7h ja ole tyytyväinen ⛅

• Elluhalloyb

Nukuin hyvin...
      Ehkä muutama tunti ..ois tehnyt terää viel..
      Kyl varmaa tulee kivaa...
      Täytyy kerätä rohkeutta iltaa varten...👍

• viltinaltamoi

Nukuin kuin tukki. Sitä samaa sinnekin, kuka lienetkin :)

• IhanJeesYöOli

Pakko sanoa että olin illalla varmaan sitten niin väsynyt että menin nukkuun kun alkoi oleen vaikeaa pysyä hereillä. Selailin puhelimella nettiä kun tajusin sekunneiksi torkahtavani puhelin kädessä josta älysin että ehkäpä on aika mennä oikeesti nukkumaan. Muistikuvia kellonajasta ei ole. Veikkaisin 22-23 välillä menneeni unille ja heräilin tuossa klo 9.15-9.30 paikkeilla. Sitäkin on vaikea määrittää tarkasti sillä heräsin ja kun tajusin olevan lauantai niin painoin silmät vielä hetkeksi kiinni ja sitten vasta kun nousin ylös kun älysin ettei mua nyt enää oikeastaan nukuta, on vaan niin kiva makoilla ajatuksella ettei ole kiire nousta ylös.

Kaippa mä aika hyvin nukuin kun muistan etten herännyt oikein kertaakaan, unia näin mutta kai aika neutraaleja unikuvia. Ei mitään kovin erikoisia. Kummallisia kuvia perus arjen tilanteista. Herätessäni muistin niitä vielä mutta nyt en muista kuin sen että neutraaleja unia olivat.

kyllä siinä unta tuli vedettyä palloon 10-11 tuntia. Se oli ihan hyvä tasaus arjen univajeisiin

• Jthemänn

Erittäinn huonosti. Sinäkin mielessä aika ajoin. Mutta ei ehdi enempää nukkua. Menoa tälle lauantaille! Kivaa viikonloppua sullekin :)

• Jknnnnn

Et haluu keskustella ihmisen kaa joka käytti monta vuotta suhunnaikaa. Mut oon tottunut selkärangallisiin miehiin. Välillä on niljakkaita ja kai sua on loukattu ja käytetty nii et valitsit heikoimman uhrin ja purit häneen vihasi.

• lavertelematta

Iltapäivää... 😊
      on nukuttu

• levotonyö

Palelin koko yön kun ei ole sitä ukkokultaa lämmittämässä - vieläkään.

• Päikkäri

No hell ei ole nukuttu. Kiitos vaan mielikuvien sinusta. Voisitko jo poistua mun päästä tai tehdä aloitteen.

• 5cardcharlie

Ei liity aloittajan aikeeseen, vain nukkumiseen ja hyvään patjaan: huomasin että jos on erittäin ilmava se aluspatja varsinaisen patjan päällä ja ilmastoinnit toimivat, aika mukava juttu.

tuli vain mieleen tuossa kokemuksesta.

• Yöllisen heräämisen jälkeen aamupäiväpäikkärit teki terää ;).
      Pihalla lumitöitä, kärryn kuomulta lumikinos pois ja sen jälkeen vapaamuotoista liikehdintää.
      Nyt virtaa koneessa, sillä hyötyliikunnan merkeissä tuo pihajutska teki terää ;).
      Kuin sulla itsellä? Ethän vaan ole lakereillä loikoillut, ja ollu tekevinään jotai, siis ajatusten tasolla kun tuokin pitäis tehdä, mutta ehtiihän sen ;)?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      86
      2650
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1704
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      371
      1622
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1572
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1427
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe