Teoriani on, että Arttu Lindeman on muumit confirmed. Arttu laulaa kappaleessaan ”Läikkyy” näin: ”Bisset läikkyy!” Muumit Rivieralla-elokuvassa Muumipappa oli kännissä. Uskon, että Arttu on salaa ollut tekemässä kyseistä elokuvaa, että hän saisi viattomat pikkulapset läikyttämään bisseä. On myös todennäköistä, että Muumi-limsa sisältää bisseä.
Läikkyykö muumeilla?
pärinäjonne420
2
136
Vastaukset
- HuolestunutIsä69
Teoria vaikuttaa järkevältä. Entä jos Arttu haluaa pilata minun rakkaan Annasofia-Liinun elämän?
Se on varmasti totta. Annasofia-Liinulta pitää ottaa kaikki muumi-tuotteet pois ja korvata ne jollain lapsiystävällisellä, niinkuin Rick and Mortylla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851364Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50766- 53732
- 33702
- 60699
- 97690