ST1 parlamentti istuu 24/7 ST1 kahvilla! ja sen jälkeen kaffe alma kahvit!
st 1 parlamentti
6
387
Vastaukset
Älä hauku minua
- St1kannattaja
Kyllä ne ketkä siellä käy ni on aitoja ryömiehiä
- Aivoruoska
Vieläkö ne kommunistit käyvät sielä valehtelemassa, on niilä jutut ei ole omena kauas puusta pudonnut, niin sitten sielä kävi joku yrittäjä sellainen melko kookas jolla ei ollut mitään positiivista sanomista kunnan asioista, niin ja joku rastaspää kävi myös oli sillä jutut ja rahaa oli tai sitten ei.
- punikinpoika
Kommunistinen puolue on lopetettu, se on tavoitteensa Suomessa jo saavuttanut, totesi sen viimeinen puheenjohtaja ja aito kommunisti Aarne Saarinen joka jo itsekin on siirtynyt ajasta iäisyyteen, kunnia hänelle oli aito lämminsydämminen, oikeudenmukainen kansanmies. Nämä nykyiset turhakkeet ovat Kokoomuslaisia ja muita fasistisia suunsoittajia jotka elävät vanhempiensa perinnöillä, itse ole koskaan mitään aikaansaaneet. Kaikkea se isänmaa elättää, parempi olisi lähettää Siperiaan se opettaa sanoi Kepu:n Esko Ahokin ja totta puhui.
- Jurppa12
ei voi olla mahdollista ku st1 ei ole auki 24/7
- en_kannata_parlamenttia
no koko ajan kun on auki niin on väkeä siellä puhumassa paskaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709