Ehdotan että korvataan tänä vuonna ja jatkossakin postin kautta lähetettävät joulumuistamiset muilla tavoilla.
Voidaan ottaa mukavia kuvia kännykkäkameroilla, liittää mukavia tekstejä kuviin, lähettää tekstiviestejä.
Posti on nostanut muutamassa vuodessa hintojaan monta kymmentä prosenttia. Lisäksi jakelu ontuu tosi pahasti. Postinjakajat joutuvat leikkaamaan nurmikoita, kuljettamaan vanhuksille ruokaa ja tekemään toimia vanhusten kodeissa joihin he eivät ole todellakaan valmiita eivätkä ole uskoneet joutuvansa hakiessaan työtä postista. Väheksymättä postilaisten taitoja olen silti sitä mieltä että postin jako on kaukana vanhusten hoidosta.
Tehdään siis yhteinen päätös ja muistetaan läheisiämme muuten kuin rikastuttamalla tätä läpimätää laitosta.
ei-joulukortteja-please
ei-ei-ei-korttiakaan
1
375
Vastaukset
Joulu on täysin turha juhla joka aiheuttaa monille vain stressiä. Kun perehdyt joulun historiaan, huomaat että joulun vietolle ei ole mitään raamatullisia perusteita. Eikä Jeesus ole kehottanut syntymäpäiväänsä viettämään, eikä Hän syntynyt jouluna.
lue Raamattu se on elävä ja voimallinen Jumalan Sana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1871399Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49931
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102764
- 33712
- 60709