http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712052200582962_ul.shtml?_ga=2.219166033.915037025.1512404495-1656378174.1483440378
Eutanasiakone, vieläpä tyylikkään näköinenkin. Ei muuta kuin tuollainen pukinkonttiin niin enne vuoden vaihetta kärsimyksesi ovat jo onnellisesti loppuneet. Laitteen suunnitellut suurisydäminen mies on myös aikaisemmin kirjoittanut opaskirjan itsemurhaa hautoville.
Maailma olisi paljon parempi paikka jos kaikilla olisi sama empatiakyky kuin eutanaisakoneen kehittäjällä. Harmi vain että suurin osa ihmisistä on sadisteja, jotka haluavat että kärsivä jatkaa kärsimistään.
Tässä HC-AT-miehelle täydellinen joululahja!!
22
348
Vastaukset
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Hieno lahja naisille jotka rakaataa jännämiehiä Nainen ei tietäsi mikä tuo kone on joten voi sanoa vaikka että se on sänky johon voi mennä nukkumaan eikä nainen tajuaisi mitään.
- paska-ja-kunnoton
Mitäs se sinua haittaa jos nainen rakaataa jännämiestä?
Kuollut nainen ei ole joka tapauksessa käytettävissäsi. Mikä hyöty sulle on kuolleesta naisesta?
- huinjn
Onneksi on säästössä sen verran rahaa, että luultavasti on varaa tilata tuollainen ensi vuonna. Vihdoinkin jotain toivoa minunlaiselle saastaisen rumalle hc-ätmille.
- Naisasialooser11
Minun mielestäni Suomen valtion pitäisi hankkia tuollainen jokaiseen kaupunkiin, isoimpiin useampikin ja niihin voisi sitten halukkaat varata aikoja samalla tavalla kuin mihin tahansa muuhunkin kunnalliseen palveluun.
Samalla poistuisi myös se ongelma, että itsemurhan suorittaja ajaa rekkaa päin tai hyppää junan alle, ei enää traumoja eikä vaaraa sivullisille.
Valitettavasti suomen valtio ja yleinen asenne ovat vielä niin barbaarisia, että kärsimystensä lopettamista haluaville ei suoda mahdollisuutta kivuttomaan ja nopeaan poisnukkumiseen vaan heidän halutaan jatkavansa kärsimyksiä, joten he joutuvat päättämään päivänsä omilla keinoillaan. - 243
Naisasialooser11 kirjoitti:
Minun mielestäni Suomen valtion pitäisi hankkia tuollainen jokaiseen kaupunkiin, isoimpiin useampikin ja niihin voisi sitten halukkaat varata aikoja samalla tavalla kuin mihin tahansa muuhunkin kunnalliseen palveluun.
Samalla poistuisi myös se ongelma, että itsemurhan suorittaja ajaa rekkaa päin tai hyppää junan alle, ei enää traumoja eikä vaaraa sivullisille.
Valitettavasti suomen valtio ja yleinen asenne ovat vielä niin barbaarisia, että kärsimystensä lopettamista haluaville ei suoda mahdollisuutta kivuttomaan ja nopeaan poisnukkumiseen vaan heidän halutaan jatkavansa kärsimyksiä, joten he joutuvat päättämään päivänsä omilla keinoillaan.Eihän tuollainen kivuton kapselissa nukkuminen mikään "kunniakas" itsaritapa ole.
Eikös se pitänyt tehdä näyttävästi verta ympäriinsä roiskien, esimerkiksi sirkkelillä. - valitsenjännämiehen
Naisasialooser11 kirjoitti:
Valitettavasti suomen valtio ja yleinen asenne ovat vielä niin barbaarisia, että kärsimystensä lopettamista haluaville ei suoda mahdollisuutta kivuttomaan ja nopeaan poisnukkumiseen vaan heidän halutaan jatkavansa kärsimyksiä, joten he joutuvat päättämään päivänsä omilla keinoillaan.Hätä keinot keksii eli jokainen halukas pääsee kyllä hengestään.
- OikeusKuollaRy
Nallille kiitokset täsä linkistä, olen etsinyt sopivaa tapaa päättää elämäni jo pari vuotta ja heti kun näin tämän niin tajusin että se se on nyt sitten siinä: 100% kivuton ja varma tapa, ja ennen kaikkea tuo kapseli antaa vielä hiukan aikaa heittää hyvästit mielessään omalle elinikäiselle kärsimykselle jonka vain saastaisen ruma hardcore ätmi tajuaa.
Nyt on on vain kyse siitä, että miten tuollaiseen kapseliin saisi luvan. Kaikista parasta olisi jos joku eutanasiaan suopeasti suhtautuva järjestö hankkisi tuollaisia laitteita matkustuslaivalle joka seilaisi kansainvälisillä merialueilla. Voisi viettää elämänsä risteilyn ennen elämän päättämistä.
Hyväa työtä Naislooseri, todellakin...- OikeusKuollaRy
piti vielä lisätä tuosta kehittäjästä Philip Nitschkestä, siis hänhän hyväksyy eutanasia KAIKILLE ihmisille, syistä riippumatta, hän on sanonut tuon yllä olevan (aloittajan) linkin mukaan:
"Philip Nitschke believes that euthanasia shouldn't be confined by conditions and criteria, but instead is something that each person has the right to choose."
Tuolle ihmiselle Nobelin rauhanpalkinto ja heti.
- Sarco__
Minkä hintainen toi on? Pitäisi aloittaa säästäminen Sarcoa vasten samantien.
- MasaVilt
hyvä keksintö, luulen että tuollainen laite pikemminkin pidentäisi minun elämääni, koska olen itsekin itsemurhan partaalla mutta jos tuollainen laite olisi kotona niin tietoisuus siitä että voin koska tahansa tappaa itseni auttaisi henkisesti selviytymään aina seuraavaan päivään. Toivottavasti tuollaisen saa hankittua jokainen sellaista toivova myös Suomessa.
- Pillujen--asiantuntija
Huoriin voi mennä ja masennus katoaa hetkessä.
- haluunkyrpää
Mistä niitä löytää? Entä mieshuoria?
- matkalle.parempaan
Sitten vain hc-at-miehet ilmoittamaan yhteystietojaan, nalli kärkipäässä niin tehdään unelmista totta.
- kevlarvest
Itse veikkaan nallin suicideaikeista seuraavaa: nalli on sen verran epäitsekäs ihminen ettei tee seppukua ennen kuin kuin hänen HCATM-kaverinsa sekä hardcore ätmien eutanasiatilanne yleisesti on Suomessa huomattavasti parempi kuin nyt. Nalli sallii itselleen harakirin vasta kun hcätmien jatkuva kärsimys on yleisesti tunnustettu ja hardcore ätmien eutanasia on tavalla tai toisella järjestetty yhteiskunnan puolelta (mahdollisesti epämuodollisena toimenpiteenä, jolla ei välttämättä ole aivan selkeää lain tunnustamaa selkänojaa esim. juuri nallin mainitsema eutanasialaite jonka valmistusta tai käyttämistä ei yritettäisi viranomaisten puolesta millään lailla estää tai edes vaikeuttaa).
Harmi kun ei ole varaa tuollaiseen :-(
- klaustroman
mulle iskisi klaustrofobia tommoses härpäkkees ennenku ehtisin delata
- tässäköratkaisu
Nallin pitäisi perustaa joku Sarco tukiyhdistys Suomeen joka neuvoisi/auttaisi/tukisi tuon laitteen hankinnassa. Itse voisin testamentata koko (tosin vain pienen) omaisuuteni tuollaiselle yhdistykselle kunhan saisin vain käyttää sitä yhden kerran.
- joopajoo3
Eihän tuolla kaverilla ole mitään siteitä Tanskan puolelle. Jonkun keksijän suuntaan. Siltähän voisi odottaa jotain tuollaista. Tuosta kopista ei oikein saa selvää onko tuolla sisäälä mitä. Typestä ne puhuu, mutta puhe on aina puhetta. Jos siellä vaikka olisi sirkkelin tai moottorisahan teriä jotka pyörivät täysillä ensin vähän hipoen mutta sitten vääjäämättä saavuttaen kohteensa.
Lopulta roiskeet heitettäisiin mereen mistä ulkopuoliset niitä keräisivät ja yrittäisivät koota palaset yhteen ja muodostaa kuva kuka hän oli.
Omaiset haluaisi kuitenkin tietää että saadaan tehtyä perinnönjako.
Vanhemmat tietysti siksi kiinnostuneita ettei tarvitsisi haudata moneen kertaan samaa ihmistä.
Muutenhan ihmisen elämällä ei ole mitään merkitystä, ei edes sillä kuinka monta naista on saanut panna elämänsä aikana ja kuinka monta jäi panematta.
Hitukkahan yritti tuota kaasuttamista jo kauan sitten, mutta kohtasi kovasti vastusta, jospa tämä hemmo onnistuu nyt lääketieteen keinoin paremmin. - DrDeathFan
Tr Kuolema vaikuttaa varsin fiksulta ihmiseltä, perustelee jokaiselle ihmiselle kuuluvan itsemurhaoikeuden erittäin hyvin, sekä moraalisesta että filosoofisesta näkökulmasta. Uskovaiset hihhulit tietenkin vastustaa tuota kun itsemurha on syntiä ja aiheuttaa jonkinlaisen inflaation heidän elämälleen ja uskomuksilleen.
- Naisasialooser11
Totta. Tri Kuolema on kyllä aikaansa edellä ja inhimillisen kehityksen suunnan näyttäjä ja perustelee itsemurhaoikeutta samalla tavalla kuin itsekin sitä olen perustellut rumien HC-AT-miesten kohdalla. Todella rohkea mies vielä kun uskaltaa julkisesti edistaa ihmisten oikeutta kuolla vaikka saa valtavasti vastustusta ja paskaa niskaansa muilta ihmisiltä joiden asenne on se, että kärsivän pitää jatkaa kärsimyksiään.
Tri kuolema on edelläkävijä seuraavan inhimillisyyden portaan saavuttamisessa ja vie ihmiskuntaa kehityksessä eteenpäin.
Uskovaiset eivät edes ole ainut ryhmä, jotka vastustavat itsemurhia. Myös hyväosaiset vastustavat niitä koska haluavat, että heillä on alapuolellaan ryhmä jota polkea suohon ja joita kohtaan tuntea ylemmyyttä. - rispektNitsckeJaNallille
Huippuhyvät pointit Naisasialooserilta. Philip Nitschke nousi minun arvoasteikolla kertaheitolla maailman suurimmaksi humanistiksi ja vieläpä niin että Nitschken jälkeen tulee paljon tyhjää tilaa ennen toisena olevaa. Ennustan, että viimeistään ensi vuosisadan alussa Nitschke saa vuosisadan humanistipalkinnon retroaktiivisesti, hän on tällä vuosisadalla yksi harvoista valopilkuista muuten niin barbaarisessa maailmassa jossa koko elämänsä kärsivälle ihmiselle ei suoda armomurhaa. Elämme tällä hetkellä todella Todella TODELLA brutaalissa maailmassa.
Naisasialooseri olisi itseoikeutettu Suomen edustaja mikäli Nitschke perustaisi maailmanlaajuisen järjestön jossa jokaisella maalla olisi edustus. - Naisasialooser11
Kiitokset luottamuksesta. Minunkin mielestäni Nitsckelle pitäisi ehdottomasti myöntää humanistipalkinto hienosta ja rohkeasta elämäntyöstään itsemurhien puolesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612260En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681357- 121108
- 1061091
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91054- 20979