Kerro kaikki, nyt on aikaa kuunnella kuulumisia.
Mitä kuuluu?
12
326
Vastaukset
- Ääliött
Mee takas nukkuu avokkis viekkuun, mikään muu ei kuulu sulle. Pakko työntää sitten nenäänsä joka paikkaan.
Kiitos kysymästä ;), ihan kevyesti kulkee, ja aina vaan paranee kun tuonne maailmalle lähden, sillä siellä se elämän on, ei täällä höpöpalstalla.
Kuinkas sinulla itsellä?- Kukkuluuruu-
Kuunnella? Ethän sinä kuule mitään.
- höpöäonosattavanääs
Ei mikään. Ole kulunut. Pieni asia sulostuttaa tämänkin sunnuntaiharmikin.
- portaillasikerran
Kai nyt olet jo nähnyt etten jaksa tätä leikkiä sun kanssa. Vai ihan kuulumisia haluat. Mitähän silläkin teet? Olen sievästi vähentänyt viestittelyn määrää. Ettet taas suutu. Toisaalta en enään välitä vaikka suutut. Kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa vielä. Lopeta ja hoida se ex asia ensin kuntoon mietitään sitten voinko ja pystynkö tekemään jotain. Kun sen saat hoidettua katson sitten alanko enään millekään. Vai nyt sulla aikaa olisi. Haista vittu ja häviä.
- juuri_nyt
Kuuluu lentokoneen ääntä .
- Toivottavastisinullaok
Kiitos tarjouksesta, mutta en voi kertoa enempää täällä. Ei oikein hyvää. Läheisen vaikeudet koskettavat syvästi tällä hetkellä. Kuitenkin toivon parasta.
- kahvia_naamariin
Yläkerrassa käynnissä aamujumppa....
- ja_taas
Jos rehellisiä ollaan niin ei oikein hyvin mene, alkaa käydä aika raskaaksi tämä ikävöinti pikku hiljaa. Miksi haluat roikottaa ja kiusata tahallaan sitä en ymmärrä??!
- Herää-todellisuuteen
Yritä nyt ymmärtää että sinua ei roikota mikään muu kuin mielikuvituksesi.
Kuvittelet hänen kaipaavan sinua
Kuvittelet hänen kiinnostuksen
Kuvittelet kaiken js ne mielikuvat sinua hänessä roikottaa
EI HÄN ITSE
Lopeta kuvittelu niin ei enää roikota - merkithuomataan
Herää-todellisuuteen kirjoitti:
Yritä nyt ymmärtää että sinua ei roikota mikään muu kuin mielikuvituksesi.
Kuvittelet hänen kaipaavan sinua
Kuvittelet hänen kiinnostuksen
Kuvittelet kaiken js ne mielikuvat sinua hänessä roikottaa
EI HÄN ITSE
Lopeta kuvittelu niin ei enää roikotaJuuri näin, tällä palstalla on ihmisillä hyvin harhaisia kuvitelmia ja aloitukset omitaan itselle noin vaan. Ei taida olla ihan tervettä?
- lyllerökreisi
Kylttyyrinen sunnuntai. :) Voi tuntea itsensä paremmaksi kuin onkaan. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969