Ystäviä kaipaan

Ystäviä hakusessa

12

353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokusenkuka

Niin on

• Joulu.yksinään.taas

Täälläkin on ystävälle paikka sydämessä, mutta mistä se löytyy... on taas kiven alla.
      Jälleen olen yksinään joulun ja uudenvuoden, kuinka mones joulu onkaan !! kelle siitä voisi kertoa... ken siitä olisi kiinnostunutkaan.
      Mä mistä löytäisin sen naisen.... kai se joskus tulee kohdalleen ?? jos on tullakseen.

• joulumuori40

voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.

• Joulu.yksinään.taas

Niinmpä niin !! eihän sitä tiedä "kuka" tulee vastaan ! ja missä. Silti joulun olen vapaalla ja yksinään .. no eipä täällä "some" ja tällä menolla pääse mihinkään. Onko parempi näin? , mutta silti kaipaan seuraa joulun aikaan olitpa missä päin tahansa. Viimeaikainen "julkinen" keskustelu "häirinnästä" panee miettimään !! uskaltaako keneltäkään ottaa tarjousta vastaan yksityiseen asuntoon menemisestä.
        Tarjouksia?? niitä aina tulee !?! mutta kuka on joka ottaa asian todesta.
        Mediassa on NIIN ! helppo luvata vaikka KUU taivaalta, mutta tosissaan ei ole kukaan.

• 1000010000
        joulumuori40 kirjoitti:

voisin ottaa jonkun kotiini jouluksi. olis tilaa. ja antaisin lahjojakin. oon yksinäinen itekii. mut miten nykyään usklaltaa majoittaa tuntemattomia. sattuu joku huumehörhö.

Tampereela olisi kiva vanhempi mies, kiltti ja ei riippuvuuksia. Yksinäinen joulu taas... ei kiva. asun yksin omakotitalossa. Kiva nainen vaikka muksun kanssa olisi tervetullut. Voin laittaa prepaid- nron jos kiinnostuit

• mistäpäin olet?

• Oulu

• Jokusenkuka

Ouluhan on aika lähellä

• No niin 😇

• talven_tyttö kirjoitti:

No niin 😇

Minkä ikäinen olet?...Kirjota vastaus vaikka mun meiliin suoraan.

• Joulu.yksinään.taas

Ouluun on? miten se nyt mitataankaan. Mutta kuka se nyt kaupungista lähtee mihinkään ? kun kerran on kaupunkiin päässyt. Minä viihdyn kaukana kaupungin vilinästä asua, entäs sinä? joskus käyn Oulussa, "jos" on pakko. Ohi ajelen muutaman kerran vuodessa. Kaipaatko maalle rauhoittumaan? ja minkä tähden? "Ei yksityiskohtia kiitos" !

Jaha ! taas on lähdettävä , kun velvollisuudet kutsuu.

• Talvenpimeyteenvaloa

Minkä ikäistä kaveria etsit? Täällä Oulun kupeesta 32v nainen :) minulle ei ole väliä,minkä ikäinen olet. Jos kiinnostaa tutustua ja katsoa synkkaako, niin laitappas s-postiosoite:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2280
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1494
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1367
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1101
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1064
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      989
    Aihe