jos vaihdan sinut lääkäriin??
mut hei, entäpä
22
178
Vastaukset
- cggbjhg
vaihda vaikka metsuriin, ihan sama.
- Sivustahuvittuneena
Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?
- JääkärinMorsian
Sivustahuvittuneena kirjoitti:
Otatko kaikki viestit täällä noin tunteella ? Ei tainnut olla sulle vai mitä luulet?
Ei mulle ainakaan ja luulet, että joku jonka tunnet omi tän.
- JääkärinMorsian
Kenelle puhut täällä?
- omatkriteerit
Ihan sama mulle, mutta hän ei ole lääkäri jonka tunnen entuudestaan. Ei tuntemattomia, ei nuorempia eikä samanikäisiä.
- tupladocit.lol
Vaihda vaikka kahteen :)
- Hoitsuvaan
Kyllä hän kaunis on lääkäriksi... myönnän... stalkkasin... Vaikka kyllä hoitsuki osais sua hoitaa... ;)
- tupladocit.lol
Täältä ääni hoitsulle! Ihanat lämpimät kädet ..mmm.. (ja toki paljon muutakin) :)
- Sopii.mulle
Voin antaa vaikka lähetteen. Mille lekurille haluat?
- koyäläli
Rakkaus on sokea, rakkaus ei kysy ammattia, olkoon vaikka putkimies tai lääkäri ..
- Miehenpitää
Tehdä likaisia hommia että pääsen pesemään ;D Vaahdottaisin saippuaa joka paikkaan..;)
- mikä.näky
<3 Ihanata. Ei ole kovin paljon namittavampaa asiaa kuin hieroa saippuaa/öljyä tms komeakroppaisen miehen iholle. Jokaiselle sentille..
- edyujuk
Tietenkin vaihdat. Onhan lääkäri paljon arvokkaampi ja automaattisesti parempi sieluna.
- Taikaksi
Tarvittaessa hoitajan saa paikalle jos oikein akuutti tila päällä.
- hyvältäkuulostaa
No eipä se tästä varmaa huonompaan suuntaan menisi. Onnea varmaan toivottaisin..
- NäinMulleKävi
Ei kannata. Mä olen yhdelle lääkärille menettänyt sydämeni jo pari vuotta sitten. Ihana, komea, hellänoloinen, huumorintajuinen, samalla aaltopituudella kanssani, seksikäs, salaperäinen, turvallinen, tuki ja turvakin ollut välillä. Ihminen, jonka silmissä näen sellaista jonka haluaisin nähdä joka aamu sekä ilta. Uskon kuitenkin, ettäolen ollut vain leikki. Nyt saan pitää sirpaleista sydäntäni kasassa arjessani. Katsoa noihin silmiin, nähdä hymyn ja naurun. Kuulla pehmeän äänen ja tiedän hänen olevan minulle vain haave. Satujen prinssi, rohkea ritari, pehmeä nalle, haavoittuva ja herkkä jääveistos, kuuma liekki... Mun haaveeni, joka ei vaan häviä....vaikka hän olisi puistokemisti on hän minulle ihminen, joka on sydämeeni lähtemättömän jäljen 💘
- Kantsis.varmasn.kertoa
Ehkä sun pitäis kertoo tuolle miehelle tuntees? Kivasti kirjoitat. Oisin otettu jos ois mulle.
- turhaatasoaskorkeemmal
Vaihda vaikka pultsariin
- Niinkävi
Minäpä vaihdoinkin lääkärin sinuun. Mitäs siitä tuumaat?
No tuota tuota. Seuraava askelhan on lääkärin puoleen kääntyminen. Kirjoitanko lähetteen?
- Josois
mulle niin minnepä muualle kun palstalle sen kertoisit. Viime tietämän mukaan kukin tässä vapaa tekemään mitä lystää. Itsekin voisin sitten vaihtaa ulkomaalaiseen. Ei tarviis palstojen varassa olla ja muutenkin sais olla enemmän oma itsensä.
- Miepäenvaihtas
Mihinkään. Jos siis saisin hänet miehekseni..
Enkä kyllä ymmärrä mikä merkitys ihmisen ammatilla on.. Jos rakastuu ihmiseen itseensä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969