Näin äskettäin televisiosta pätkän ihmisen karvoitusta ja sen poistamista käsittelevästä ohjelmasta. Se herätti mieleeni kysymyksen, miten tämän ikäluokan suomalaiset suhtautuvat omaansa ja vastakkaisen sukupuolen karvoitukseen.
Mitä sinä teet omalle karvoituksellesi?
Mitä tunteita sinussa herättää kumppanin ihokarvoitus?
Ihmisen karvoitus?
17
1144
Vastaukset
- plunger
Jos karvoitus on ongelma, se katoaa jo tämän ikäluokan ihmisillä. Siis karvan kasvaminen hidastuu ja pysähtyy, päät kaljuuntuvat ja kehon karvapeite ohenee kun ei uutta kasva tilalle enää entiseen tahtiin.
Kenen ongelma se on ollut ennen, niiden joilla karvaa on kasvanut ylen määrin. Luonnotonta se ei ole ollut. Apinaksi ihminen ei muutu vaikka olisi kuinka karvakas. Täysin karvaton vain ehkä yksi sadasta tuhannesta. Epänormaalia ei sekään.Ei kyllä lopu parran kasvu vaik kuoliskin niin viel pukkaa.Mutta se ohjelma sai minutkin funtsiin,että missä hitossa on maalaisjärki???On muuten jännä homma on kyllä karvoja rinta täysi,mut päästä senkun hupenee,no sit kun on enää yksi karva jäljellä niin sitä ei enää kantsi kammata-voi antaa olla valtoimenaan.
- plunger
RamiKS kirjoitti:
Ei kyllä lopu parran kasvu vaik kuoliskin niin viel pukkaa.Mutta se ohjelma sai minutkin funtsiin,että missä hitossa on maalaisjärki???On muuten jännä homma on kyllä karvoja rinta täysi,mut päästä senkun hupenee,no sit kun on enää yksi karva jäljellä niin sitä ei enää kantsi kammata-voi antaa olla valtoimenaan.
niin, kirjoitin varomatta. Karvaa on kahdenlaista, ohutta ja paksua, noin 'karkeasti'.
Paksu on partana ja siellä toisessa paikassa, ohut päässä ja iholla ympäriinsä. Se ohut kuluu ja uusiutuminen hidastuu ja loppuu, toisilla jo nuorena, toisilla vasta hyvän ikäisinä. Paksu vain jatkaa kasvua, valitettavasti siitä on miehelle työ jokapäiväinen.
- pullukka
Olen "erilainen nuori 50:n"... minulla ei ole oikeesti ollut koskaan karvoitusta ollenkaan..ei kainaloissa, jaloissa, käsissä yms (no siellä on hih)..ja päässä on... kaksi siskonanikin ovat myös samalla lailla ilman karvoitusta.
En osaa sanoa mielipitdettä sen vuoksi karvoitukseen.. - yks vaa
Nykyinen ystäväni on siinä suhteessa apina-mies.
Kun ensi kerran kohtasin ja näin käsivarret, häkellyin omista tuntemuksistani. Kumma juttu. Ja se hänen karvaisuutensa edelleen sykähdyttää. Olenkohan abnorm?- japanitar
koska ainakin karvaisilla käsivarsilla kumma vaikutus naissukupolven edustajiin..ja onhan niitä silloin muuallakin..
- kuulla.
japanitar kirjoitti:
koska ainakin karvaisilla käsivarsilla kumma vaikutus naissukupolven edustajiin..ja onhan niitä silloin muuallakin..
On totta totisesti muuallakin...
- Pirre*
ne kaksi rintakarvaa, joita hän varjelee kuin omaisuutta, olen monta kertaa yrittänyt salaa nyppästä ne pois :))
- mitään
miestä ole?
miehesi.Saattaisin mekkaloida melkoisesti,jos sen toteuttaisit.
jk.anna hänen nauttia omaisuudestaan,jookosta.
ps.minäkin olen ajatellut.että menen ihonsiirtoleikkaukseen.Vaihtaisin päälaelle jotain luonnonkiharaa vaikka tosta vattan a ei kun yläpuolelta,ja samalla silikoonia korvien välliin,ettei kävellessä niin hölskyis se neste.- Pirre*
mitään kirjoitti:
miestä ole?
oikkeen mie oun tulukinna..:)
- Pirre*
emw34 kirjoitti:
miehesi.Saattaisin mekkaloida melkoisesti,jos sen toteuttaisit.
jk.anna hänen nauttia omaisuudestaan,jookosta.
ps.minäkin olen ajatellut.että menen ihonsiirtoleikkaukseen.Vaihtaisin päälaelle jotain luonnonkiharaa vaikka tosta vattan a ei kun yläpuolelta,ja samalla silikoonia korvien välliin,ettei kävellessä niin hölskyis se neste.en luovuta ennenkuin mies on kynitty :).
Mistäs sinä niin ollaksesi olet, niistä kiharoistasiko (",)? Pirre* kirjoitti:
en luovuta ennenkuin mies on kynitty :).
Mistäs sinä niin ollaksesi olet, niistä kiharoistasiko (",)?ei ne kiharat,mutta olis hyvä tekari sille silikonille.Olen nyk.niin kova porkkakäveliä, että pelkään sen sen nesteen valuvan sinne alakertaan ja aivot varmaan sitten sinne jonnekin polven alapuoleen.Miltäs se kuulostais jos vaikka vaimo käskis välillä käyttää niita polven alapuolia siihen ns.ajatteluun,ei olis kovin coolia.
- Pirre*
emw34 kirjoitti:
ei ne kiharat,mutta olis hyvä tekari sille silikonille.Olen nyk.niin kova porkkakäveliä, että pelkään sen sen nesteen valuvan sinne alakertaan ja aivot varmaan sitten sinne jonnekin polven alapuoleen.Miltäs se kuulostais jos vaikka vaimo käskis välillä käyttää niita polven alapuolia siihen ns.ajatteluun,ei olis kovin coolia.
vaimoihmiset nimeenomaan väitetä, että te miehet ajattelettekin niillä alemmilla aivolohkoilla?
Pirre* kirjoitti:
vaimoihmiset nimeenomaan väitetä, että te miehet ajattelettekin niillä alemmilla aivolohkoilla?
kun pelkään niden nykyisen olinpaikan siirtyvän aivan sinne ruohonjuuritasolle jalkapojan nahan päälle.
Se silikooni estäis sen nesteen valumasta sinne aivojeni sijaintipaikkaan ja osin jo näin on tapahtunutkin,koska vessa-asioita tuntuu olevan enempi kuin lääkäri määrää.
Olisin kyllä jo hankkinut oikean Hestenssin sängyn ja nukkunut pää alaspäin,mutta uuteen ei oo varaa ja kirppareilta en ole niitä löytänyt.
Tämä tämän kestävyydestä ja meen ottamaan unta kaaliin,jos luoja suo.Oikein hyvvää yötä kaikille yön sankareille,jotka itseänne säästämättä varmaan valvotte minunkin unta.Että kiitosta vaan jo etukäteen.
- tytsi
Mun mielestä kalju mies on seksikäs.Ja kun on parta,hyvin hoidettu,se on kiva.
Muulla karvoituksella ei ole väliä,ei kiinnosta,ei säväytä.
Itse taistelen näitten iän tuomien karvojen kanssa,pinseteille on käyttöä.Kokeilin vahapoistoakin kasvoihin,hieman kivulias juttu,karvat kasvaa taas!- japanitar
kasvaa sitten entistä nopeammin..sama juttu säärissä, jolla karvoja..Mikä lienee, mutta miehellä pitää olla sänki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134