Miksette osaa kasvattaa lastanne ollenkaan? Vielä 5-6 luokkalaisetkin tulevat osa myöhässä kouluun päivittäin. Osaa jopa vanhemmat tai isovanhemmat paapovat. Silti ei ehditä kouluun, vaikka autokyydillä pääsee. Aika säälittävää mielestäni. Opettajillakin sellainen asenne jotenkin, että tietyt lapset saavat myöhästellä ja tietyt eivät. Tietysti se on opettajistakin toki paljon kiinni. Moni heistä hyviä, mutta joukossa tekopyhiä todella lapsellisia ja sopimattomia virkaansa. Mikäli yksityiselämässä ei kaikki ole kunnossa, niin se ei missään tapauksessa saa vaikuttaa opetustyöhön!
Koululaisten vanhemmat
opettajateurajoella
2
297
Vastaukset
- tacoman
Taksikuskit ovat usein myöhässä, miksei siihen puututa. Kuskit vaihtoon ja jämptit tilalle!!!! Ei oppilaiden kuulu myöhästyä taksin takia.
- älypuhelimet
Älypuhelimet osa syy myähästelyyn. Katsotaan puhelinta jo aamulla. Illallakin ennen nukkumaanmenoa ja uni häiriintyy. Kännykät pitäisi ottaa pois lapsilta ilta klo 20 aikaan. Itse teen näin, eikä ole ongelmia. Lisäksi lapset tulee totuttaa tekemään kotitöitä ja mikäli eivät tee, niin voi antaa rangaistukseksi vaikka viikon totaalikiellon kännykän käytölle, niin rupeaa se siivoaminenkin kummasti maittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712