Miten meni noin niin kuin

kaipauksen_vuosi

omasta mielestäsi ?

13

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuosimeni

aivan loistavasti! Mitä nyt näin ihan omasta näkökulmasta sano.n T. ei menneisyydessä eläjä.

• NoNiin_

En ole kaivannut kuin yhtä vaaleaa miestä, joten sen puoleen vuosi on ollut jatkumoa edellisille kaipuun vuosille. Sen sijaan mennyt vuosi on ollut helpotuksen vuosi sen puolesta, kun olen onnistunut välttelemään inhoamaani tyyppiä jolle annoin pakit irl.

• XFilesCloset

Salaisuuksilla alkaen. Nyt itse suurta salaisuutta säilytellen

• Raunioista

Vaikea sanoa. Tämän päiväinen valmistautumattomuus koko vuoden valmistauduttuun hyökkäykseen romutti taas paljon. Vahingon suuruus saattaa silti tuntua suuremmalta kuin onkaan. Jään seuraamaan tilannetta. Takaisin Pasilaan.

• Välillä niin kuin yrittäisin jäitä polttaa, mutta enimmäkseen ainakin puolivaloisasti. Odotuksen merkissä jos vaikka joku IHME tapahtuisi. Ei vaan ole vielä ainakaan tapahtunut, vaikka onhan tässä muutama päivä sitä ihmettä odottaa ;).
      No miten ap sinulla?

• Vituttaakonaminami

Mielummin näin kuin kahlittuna avioliittoon, lapsiin tai asuntolainaan
      Toisin sanoen vapaa toisinkuin eräät
      Ei tarvitse tehdä mitään mitä en halua :)

• Tajuaisitsenjo

Onko tämä niitä kiristyksiä että jos ei ennen vuodenvaihdetta tapahdu mitään niin unohdan sinut?
      No unohda. Jos se käy kun katkasiasta napsauttaen niin se ei ole paskankaan arvoista.
      Opettele käyttäytymään ja arvostamaan muitakin kuin itseäsi.

• rakkauttajarakastaaatahd

No tuskin se nyt niiin helposti käy jos ihminen on kaivannut sinua jo lähes kahdeksan vuotta!!! En vaan yksinkertaisesti jaksa enää tämmöistä elämää :((((

• Levotonvuosi

Tämä kaipauksen vuosi meni yhdessä suhteessa paljon paremmin kuin edellinen, vaikka olikin muuten kurja vuosi ja kaipasin ehkä siksi enemmän. Näin erästä ainakin kolme kertaa, ja vielähän tässä on mahdollisuus sattumalta nähdä. Edellisenä vuonna en nähnyt kertaakaan.

• vaaleanpunainenunelmaN

Helvetin hyvin. Ne jotka on loukanneet niille en viitsi edes terve sanoa K- marketissa. Ollaan sen verran yksilöllisiä ihmisiä.

• TheLostGirl

No meni niin hirveällä tavalla ettei uskokaan. Piti elää näinkin pitkään ennenkuin tajusi mitä kaipaus on. No onneksi meni vaan puoli vuotta tätä helvettiä. Enkä kyllä jaksa enää samaa. On joutunut todistamaan kuinka heikko sitä voi ollakaan. Kuinka yksi ihminen voi heittää aivan polvilleen. Saada sinusta esiin pirun, enkelin ja nyyhkyttävän pikkutytön, joka vain pelkää koko ajan olevansa toiselle pettymys. Luulin jo kerran elämässäni rakastuneeni, mutten näköjään tienyt vielä mitään. Silti, järjen ääni takaisin, tunteet pakottamalla sivuun ja kohti parempaa työvuotta. Huh.

• turhapuro-tar

Päivääkään en vaih... kylläpä vaan vaihtaisin. Tunne on, että minut heitettiin johonkin simulaattoriin ja painettiin tunnenappula pohjaan. Katsottiin, että miten saadaan se "aina järkevä" täysin tolaltaan. No hyvin onnistuttiin ja jälkensä jätti. Mikään ei ole entisellään, ja jos ennen tunsin itseni vaillinaiseksi, niin nyt vasta tunnenkin.

• parempiaaikoja

Tämä vuosi alkoi erittäin lupaavasti, mutta sitten kaikki meni päin prsettä. Vaikeiden aikojen jälkeen nyt osaan jo taas hymyillä. Eihän tästä ole kuin yksi suunta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe