Mitä ovat?
Tässä yksi: aiempi suhde mamun kanssa.
Pahimmat turn offit naisessa?
51
598
Vastaukset
- Nalle_Wankeri
Lorttous eli irtosuhteet.
- naistenkanssasuhteilleet
Koskee myös miehiä.
- Kylmä.totuus
naistenkanssasuhteilleet kirjoitti:
Koskee myös miehiä.
Vaan ei niitten puute auta yhtään itse asiassa, sanoisin että päinvastoin.
"Miksi alkaisin millekään sellaisen kanssa joka ei ole muillekaan kelvannut?" - Elluhalloyb
Just näin...komppaan....😋
Feminismi.
- ihmisetontyperiä
Tietääkö ihmiset edes mitä feminismi tarkottaa?
ihmisetontyperiä kirjoitti:
Kyllä..
Hemmoteltujen tyhjäpäisten lehmien ulinaa.ihmisetontyperiä kirjoitti:
Miten ihmiset voisi tietää kun itseään feministeiksi kutsuvillekin se tarkoittaa milloin mitäkin.
scrg kirjoitti:
Miten ihmiset voisi tietää kun itseään feministeiksi kutsuvillekin se tarkoittaa milloin mitäkin.
Niinpä..
Feminismi tarkoittaa sitä että nainen saa käyttäytyä miten haluaa mutta miehen pitää edelleenkin käyttäytyä niinkuin vanhanaikainen herrasmies..- töissäkäyvänainen
KonnaKettu kirjoitti:
Niinpä..
Feminismi tarkoittaa sitä että nainen saa käyttäytyä miten haluaa mutta miehen pitää edelleenkin käyttäytyä niinkuin vanhanaikainen herrasmies..Eifeministi on nainen joka on kotirouva ja mies elättää perheen.
Näinhän tehtiin ennen eikä mies itkenyt naisen parisuhde huoruutta. - femakoidenvalheet
töissäkäyvänainen kirjoitti:
Eifeministi on nainen joka on kotirouva ja mies elättää perheen.
Näinhän tehtiin ennen eikä mies itkenyt naisen parisuhde huoruutta.Taas yksi femakko jauhaa feminististä valhetta. Kyllä ennen vanhaan naiset painoi enemmän hommia kuin monikaan nykynainen vaikka kävisivät töissäkin.
- femfem
KonnaKettu kirjoitti:
Kyllä..
Hemmoteltujen tyhjäpäisten lehmien ulinaa.Palstan miehet ovat siis feministejä.
- feminismi.pakolliseksi
ihmisetontyperiä kirjoitti:
Miten niin eivät tietäisi, kun feministit itse kertovat siitä kiitettävän avoimesti?
Tutustu vaikka Saara Särmään.
- zczcxcdcdczcxcasdc
Oletan että tarkoitat rasistisesti mm. pakolaisia etkä vaikkapa koulutettua brittiä tms.?
- Läskiäsyöväjulkirasisti
Mitä tarkoitat pakolaisilla?
Sellaisia ei liene Suomessa yhtään. Kaiken maailman poliiseja pakoilevia ja muitavankiloista ulostettuja sekä katuhuligaaneja ei sanota pakolaisiksi vaan ihan muiksi. - wecdscwecdscwced
Läskiäsyöväjulkirasisti kirjoitti:
Mitä tarkoitat pakolaisilla?
Sellaisia ei liene Suomessa yhtään. Kaiken maailman poliiseja pakoilevia ja muitavankiloista ulostettuja sekä katuhuligaaneja ei sanota pakolaisiksi vaan ihan muiksi.No mene vaikka Somaliaan kokeilemaan kauanko siellä pärjäät, voipa olla että aika äkkiä lähdet pakoon sieltä häntä koipien välissä.
- oletyksinkertainen
wecdscwecdscwced kirjoitti:
No mene vaikka Somaliaan kokeilemaan kauanko siellä pärjäät, voipa olla että aika äkkiä lähdet pakoon sieltä häntä koipien välissä.
Oletko tyhmä? Itse ovat niin jälkeenjääneitä etteivät sovussa ja kunnolla osaa olla keskenään. Ja on myös tyhmää sanoa että esim. Somaliainen olisi kotimaassaan yhtä vaarassa kuin Suomalainen.
- weffdwsaed
wecdscwecdscwced kirjoitti:
No mene vaikka Somaliaan kokeilemaan kauanko siellä pärjäät, voipa olla että aika äkkiä lähdet pakoon sieltä häntä koipien välissä.
Eihän sinne nyt tosiaankaan valkonaaman kannata mennä, mutta somalit itse käyvät siellä toki lomalla silloin tällöin - mikä on varsin irvokasta, koska siellä on heille niin "vaarallista".
Omaa lapsia.
Naamalävistykset.
Huonot elämäntavat = Tupakka ja ylipaino. alkoholismi, huumeet jne.
Vaikea kitisevä luonne.
a-seksuaalisuus. ja muutenkin heikko libido/ seksuaalinen kylmyys.- cameltoes
Entä b-seksuaalisuus?
Lisäks tuohon listaan vois laittaa tyhmyyden ja liian myötäilevän luonteen.
Sellainen sopivasti haastava kumppani pitäs olla, jolla on omia ajatuksia.
Jos kaikki ajatukset tulee vain ja ainoastaan vain iteltään, niin ei se toimi.
Vastavuoroisuus.
Esim. Dettisivuilla on turhan paljon näitä naisia, jotka eivät kykene lainkaan vastavuoroiseen keskusteluun. Sinä kirjoitat jotain ja sitten hän vastaa lyhyesti = Turn off.
Pitää esittää vastakysymyksiä ja tuoda omia ajatuksia kehiin. Nämä naiset vaikuttavat olevan harvinaisia deittipalstoilla.- UlkoinenTukiranka
CamelBoots kirjoitti:
Vastavuoroisuus.
Esim. Dettisivuilla on turhan paljon näitä naisia, jotka eivät kykene lainkaan vastavuoroiseen keskusteluun. Sinä kirjoitat jotain ja sitten hän vastaa lyhyesti = Turn off.
Pitää esittää vastakysymyksiä ja tuoda omia ajatuksia kehiin. Nämä naiset vaikuttavat olevan harvinaisia deittipalstoilla.Musta tuntuu, että wanhan ajan jäykkä treffikulttuuri palveli nimenomaan näitä vähän hitaita, vähän aloitekyvyttömiä ja muutenkin vähän pallo hukassa olevia ihmisiä. Sekä miehiä että naisia.
Nää joustavat ja sopeutumiskykyiset miehet ja naiset löytävät seuraa edelleen. Vähän mukavuudenhaluiset ja yksinkertaiset pirjot ei sen sijaan kohtaa ketään (eivät ole kiinnostavia, kuten sanoit)... samoin käy perteille, joissa ei ole muuta vikaa kuin se, että pallo on vähän hukassa. Aiemmin kaikki oli paljon selkeämpää - omilla ominaisuuksilla ei ollut mitään väliä, se että hyppäsi mukaan prosessiin oli riittävä panostus. Ulkoapäin saneltu käsikirjoitus lievensi ongelmia, joihin pirjot ja pertit olisivat muuten kompastuneet. - kiinni
CamelBoots kirjoitti:
Vastavuoroisuus.
Pitää esittää vastakysymyksiä ja tuoda omia ajatuksia kehiin. Nämä naiset vaikuttavat olevan harvinaisia deittipalstoilla."Esim. Dettisivuilla on turhan paljon näitä naisia, jotka eivät kykene lainkaan vastavuoroiseen keskusteluun. Sinä kirjoitat jotain ja sitten hän vastaa lyhyesti = Turn off."
Tuo on kyllä ärsyttävää, jotkut miehet samanlaisia!! - aisjdfjsfs
cameltoes kirjoitti:
Entä b-seksuaalisuus?
Ahahaha, toi on aina huvittavaa kun jotkut kirjottaa a-seksuaalisuus, se on aseksuaalisuus.
- Karvamuna-
Montako naista olet tavannut joka ollut mamun kanssa? Minä en ainuttakan enkä edes kysele naisen seksihistoriaa.
- Satusetävauhdissa
Aivan niin atm32, aivan niin.
- kiitos.ei
Vaara on tosiaan suuri. Harva nainen tunnustaa tällaisia häpeällisiä asioita.
Mulattilapsi onneksi usein paljastaa karun totuuden.
- PrinsessanaOloKallista
Liika pinnallisuus ja prinsessa ajattelu, minäminäminä- tapa toimia.
Jälleen kerran..
Mitäs väliä sillä on, kun nainen sen valinnan tekee ja mies vain piipittää?- PrinsessanaOloKallista
Voi vaikuttaa suhteen kestoon? Kemiat kun skulaa voi saada paljon anteeksi ;)
- crux
Pippeli ei ala jöpöttää jos naisessa on paljon vikoja.
crux kirjoitti:
Pippeli ei ala jöpöttää jos naisessa on paljon vikoja.
Ei sitten muuta ku vaihtoon.
- jepulistapa
Wwuwuw kirjoitti:
Ei sitten muuta ku vaihtoon.
Ja nimenomaan se lerppupippeli menee vaihtoon. Miehillä ku ei kerran sitä valinnanvapautta ole.
Oikeistolaisuus ja konservatismi. Ja runsas määrä tatuointeja ja lävistyksiä (tuskin kuitenkaan samoilla ihmisillä kuin ensiksi mainitut).
- Tiedoksi.tämä
Ikään kuin sullakaan olisi varaa marista jostain oikeistolaisuudesta. Ja toisekseen vaikka täällä palstalla kuinka esittää suvaitsevaista tai valkoritaria niin pillunsaanti sarake pysyy siitä huolimatta pyöreässä nollassa.
- Kaapura
Tiedoksi.tämä kirjoitti:
Ikään kuin sullakaan olisi varaa marista jostain oikeistolaisuudesta. Ja toisekseen vaikka täällä palstalla kuinka esittää suvaitsevaista tai valkoritaria niin pillunsaanti sarake pysyy siitä huolimatta pyöreässä nollassa.
Totta. Kaappikin on tainnut vuorotellen mielistellä kaikki palstamuorit vaan eipä ole vaan pillua herunut.
- vaan.jutskaamassa
Kaapura kirjoitti:
Totta. Kaappikin on tainnut vuorotellen mielistellä kaikki palstamuorit vaan eipä ole vaan pillua herunut.
Kaapin tyyppinen mies löytää seuraa irl.
- Kaapura
vaan.jutskaamassa kirjoitti:
Kaapin tyyppinen mies löytää seuraa irl.
Jos löytäisi niin ei olisi täällä päivittäin suoltamassa satoja rivejä paskaa.
- terveisinreiska
Tuulella käyviä ihmisiä olen aina ollut huono sietämään, oli kysymyksessä kaveri tai kumppani.
- normaalimies-
Sellanen ajattelu, että mies elättää naisen.
En todellakaan koske sellaseen naiseen ees pitkällä tikullakaan, voi painuu vittuun mun elämästä.- jankuti
Miehen mielestä mies elättää aina naisen vaikka niin ei olisikaan.
- Totuus-
Jos römpsäviiva on vanhuuttaan kellahtanut kyljelleen niin kuin palstanaisilla.
- eisiihenmiestätarvita
Omin käsin nostelen välillä kyljeltään ja annan römpsälle hemmottelua.
- rasikki
Jos nainen on avoimesti rasisti, hän ei minulle kelpaa. Enkä minä hänelle.
- JulkirasistiM
Vaan minulle kyllä kelpaa! Siihen vaan ovelle jonoon kaikki rasistiset Naiset!
Huonotapaisuus
- seinäkukkane
Hiirimäisyys. Harmaus.
- Teknodonna
Ehdottomasti pienet rinnat. Pienet rinnat ovat sama asia kuin naiseuden puute. Pienirintaiset naiset ovat aggressiivisia ja jätkämäisiä, kaivelevat nenää autolla ajaessa ja kiroilevat kuin satamajätkät. Mitään ei auta tässä se että on ihonmyötäistä tai pitsiä, sillä se jokin puuttuu kokonaisuudesta.
Pienirintaiset naiset ovat jonkinlaista marginaaliporukkaa silikonimaailman ja imetyksen välimaastossa.
(Hihitystä)- Teknodonna
PRN:n perustajajäsenenä olen täysin varma siitä että pienirintaisten naisten paikka yhteiskunnassa määräytyy pitkälti heidän "rintojensa" mukaan.
Parhainta A-luokkaa, vai kuinka se manselainen vitsi meni.
(Mustaa naurua)
- Lick
Likaiset, känsäiset, karheat, lohkeilevat, pitkäkyntiset, vaivaisenluiset jalat.
Päinvastainen tapaus on puolestaan täydellinen turn- ON:) Ei ole ei tule.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989