Felicia 1.9d-98 aj.160tkm käynnistyessään päästää ilmoille toisinaan rääkäisyn,kuin kissan hännän päälle astuisi.Hihnoista ääni ei johdu.Vast.äänen olen kuullut joskus muustakin volkkarista.Kertokaapa epäilyjä e.m.äänen suhteen?
Rääkäisy
5
979
Vastaukset
- ääni
vaihda startti.
- Repe
taitaa olla se starttimoottorin bendix-hammasratas jonka laakerointi on loppu...
- HUKKAPÄTKÄ
on kuiva.avaa ja rasvaa öljy/vaseliini mössöllä.
Sepä on startin hammasrattaan laakerointi.
Itellä on rääkäissyt jo kolmatta vuotta ja aina jossain marketin parkkipaikalla jossa on mahollisimman paljon ihmettelijoitä.Siinä sitten vaan naama punasena on yritettävä pitää pokkaa.
Elikkäs ei mitään akuuttia korjaustarvetta,ite en oo kertakaikkiaan viitiny,oon hiukan laiska perusluonteeltani,ruveta repiin starttia auki ennenkuin on pakko.- niinhän se on
Kyllä se välillä rääkäisee mutta toisaalta taas ei. olen kummastellut että mistä se oikein vihoittelee. Välillä ihan täyskylmänä valittaa kuin mikäkin ja toisaalta ei, mutta enemmänkin johdon nokassa olleena käynnistyy kuin palmun alta, mutta toisena päivänä taas valittaa. Hei, älkää viitsikö, ihmetelköön marketin pihalla, eihän ne sinua kuitenkaan tunne. Ketä h*lvettiä nyt arvosteltaisiin auton perusteella? Olkoot sitten helvetin tyytyväisiä omiinsa. Eikö ole mukavaa olla mieliksi muille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796