Miksi Jampe-moderaattori poistaa kaikki keskustelut, joissa käsitellään korvaussummia, jotka hän joutuu maksamaan Jullille ja Pekalle ja muille täällä ja Kauhajoki-palstalla solvaamilleen ihmisille?
Korvauskeskustelut katoavat
16
213
Vastaukset
- Mozeraatt
Huhut kertovat Jampen olevan Suomi24 omistajia. Korvauksia on jo maksettu useita kymmeniä tuhansia €. Rahat kuitenkin loppuvat aina nopeasti ja sitten kiristetään lisää. Huumeet ja naiset vievät paljon rahaa.
- nuppilääkkeet
Ottakaas vajakit nyt kerralla ne kaikki lääkkeenne.
Olisi korkea aika maksaa asianmukaiset korvaukset kaikille niille lukemattomille henkilöille, joita on törkeästi solvattu tällä palstalla vuosikausia!
- totuus_tulee_ilmi--
Hoikkiksen sananmuunnos nimet tullaan kääntämään selkokieliseen muotoon.
Muuten aika lapsellista vittuilla oikeiden nimien väännöksille. - selkokielelle
totuus_tulee_ilmi-- kirjoitti:
Hoikkiksen sananmuunnos nimet tullaan kääntämään selkokieliseen muotoon.
Muuten aika lapsellista vittuilla oikeiden nimien väännöksille.Kokeile vajakki googlen kääntäjää.
- Jatkuvat_solvaukset
Jos ne jatkuvat solvaukset ei lopu ne saa jatkua!
Jatkuvat_solvaukset kirjoitti:
Jos ne jatkuvat solvaukset ei lopu ne saa jatkua!
Perusteellisen hyvin sanottu, rakas oppipoikamme! Jonain päivänä Sinun on aika siirtyä meidän vanhojen jermujen saappaisiin!
- lue.sieltä
Klikkaamalla sinistä nimmaria saatte loukkaukset näkyviin.
lue.sieltä kirjoitti:
Klikkaamalla sinistä nimmaria saatte loukkaukset näkyviin.
Loukkaukset löytyvät sininimmarien kirjoitusten ylä- tai alapuolelta.
- Thuulia
Pitäisikö kertoo solvatuille ihmisille tästä palstalta???
- tietääkö_solvatut--
Tietääkö solvatut keskustelevansa näillä palstoilla jatkuvalla syötöllä
tietääkö_solvatut-- kirjoitti:
Tietääkö solvatut keskustelevansa näillä palstoilla jatkuvalla syötöllä
Totta kai :D :D
- Anaalisoitu
Katselin kaikki sininimmarit ja kirjoitukset läpi. Anaallyysi on että kaikki paitsi yksi kirjoitus ei ole totta.
- hullun.houruut
Sininimmarien hourujen lukemiseen ei viikko riitä.
hullun.houruut kirjoitti:
Sininimmarien hourujen lukemiseen ei viikko riitä.
Olemme eläkkeellä. Aikaa on yllin kyllin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929