on kovin epähaluttavat.
Naisella rohtuneet huulet
11
78
Vastaukset
- KirjoitanNyt
Niinkö? Tästä muistan, kun olin nuori ja poika suudellessa rohtuneita huuliani totesi, että herkkää... Joten kaikki eivät ajattele, kuin sinä. Jos tuo ei ollut sitten fitsi
Minulla rohtuu joka syksy huulet, vanha olen jo, 49..aikaa siis tuosta. - semmoista
Niin minähän sille voin kauheasti että kun on niin vaalea iho.
Siitä ne miun "epähaluttavat" merimies huulet johtuu ettäs tiedät.....- KirjoitanNyt
NIIN JA mulla punapigmenttiä ja vaalea herkkä iho. Kuivuu, kuivuu... :( PALAA
- angeliina51
Huuliahan voi tietysti rasvata että pysyvät kunnossa!
- Oivoi---
Jaa a
- vagipeto
vagisan keksitty
Sama miestenkin huulista. Rohtuneet kuivat huulet ei ainakaan anna mitään syytä lähestyä suutelemaan.
Pehmoisten huulien suudelma, se on se oikea suudelma,,,- KirjoitanNyt
En yhdy tähän. Minusta taas suukottelu ei ole kiinni huulien kunnosta, vaan siinä on se syvempi juttu.
Suutelen mielelläni rakastamani miehen huulia niiden kunnosta huolimatta.
- Lipsiliähuuliin
Kertoo vain siitä, ettei nainen notku sisätiloissa, vaan ulkoilee. Ei ne huulet sisäilmasta rohdu. Kannattaisi aloittaja rutisijankin harrastaa ulkoilmassa liikkumista enempi niin huulesi rohtuisivat samalla lailla. Ei se rasvaaminenkaan aina asiaan auta, kokemuksesta tiedän.
- aloittajaontyhjäpää
Jos aloittajalla olisi kyky rakastua toiseen ihmiseen, niin tuollaiset mitättömät seikat ei missään tuntuisi. Mutta kun ei kykene niin ei kykene ja sitten rutisee vaikka rohtuneista huulista ja muusta tyhjäpäänsä kehittelemistä jutuista.
- Isotongelmat
On siinä suuri ulkonäköongelma, huhhuh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816