Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Raha-asiatkin vaivaavat, nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa ett jaksais selvitä tästä sopasta mihin olen joutunut toisen henkilön takia.
Löytyykö valoa pimeyteen
3
103
Vastaukset
- Heps-kuk-kuu-näkijä
Syvällämenevä. Siellä näkyy varmaan kalaa ja sukellusveneitä?
Jos joku vois katsoa mitä tulevaisuus tuo mulle tullessaan. Joku on Lapissa lomalla.
Saanko apua tämän hetkiseen vaikeaan tilanteeseen? Ai minkälaiseen?
Raha-asiatkin vaivaavat. Niinkö.
Nekin johtuvat pitkälti tuosta vaikeasta tilanteesta. Poista se vaikea tilanne.
Olis mukava jos tuleva tois edes pientä valoa. Nyt valoistuu koko ajan.
Ett jaksais selvitä tästä sopasta. Älä nyt siellä sopassa ui.
mihin olen joutunut toisen henkilön takia. Mistä minä tiedän missä olet, kysy siltä toiselta. - Annad
Miksi olet ilkeä?Miksi otat kantaa jos sinulla ei ole muuta sanomista kuin ivata toista ihmistä? Olisit mieluummin hiljaa.
- Syvällämenevä
Ei tuo haitannut, sainpa nauraa pitkästä aikaa. Enempi nauroin itselleni kuin tuolle hepskukkuulle. On se hyvä ett joku vielä jaksaa olla humoristinen näinä aikoina. Mulla tuppaa huumorinkukka olemaan hukassa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951476Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50978
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52833Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56812
- 102804
- 82800
- 32745