Anna anteeksi

AnteeksiS

Viimeaikoina on heränny katumus siitä miten kohtelin sinua silloin 12 vuotta sitten, kesällä. Rakastin sinua vaikket sitä usko.

10

558

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälläonhyväkokeilla

Kauanpa otti ennenkuin kadut tilannetta. Kai tuo s edes muistaa asiaa? Vai oletko sitä muistuttanut asiasta? Ja kysymys kuuluu viime aikoina? Miksi? Oletko saanut samaa kohtelua? Näin se vain on mitä me elämässä touhutaan saadaan se itselle takaisin ihan varmasti. Kohtele toisia kuten toivot toisten kohtelevan sinua.

• 5cardcharlie

Vähän liian myöhäistä pyytää anteeksi mitään noin pitkältä ajalta; Jos teet itsemurhan voisi olla ehkä sopivas sovitus jollekin hänelle.

• kasvaaikuiseksi

Typerä kommentti ja tiedät sen itsekin. Kasva aikuiseksi ja lopeta typerät kommentoinnit. Ihmiset tekevät toisilleen pahaa ja millä syyllä? Sen kun muistaa että Kohtele muita kuten haluat sinuakin kohtelevan. Sillä siitä pääsee. Jos katuu ja pyytää anteeksi on se kauniisti tehty. Se taas joka ei kykene anteeksi antamaan on se sen ongelma. Anteeksi voi pyytää ja katua samoin oppia siitä jotain ettei tee sitä uudestaan. Mutta tuo sun kommentti on täysin typerä.

• Anonymousch

Joo nyt ton jälkeen vois jaskajokunen verkkomaailmasta hävitä itte miettimään mitä kirjoittaa ja kakomaan kultalusikkaa kurkustaan.

• virtavei

Joka vanhoja muistaa sitä Tikulla silmään.
      Taku odottaa jo vuoteessa...

• mikäkaduttaa

heräs kysymys. miten sitten kohtelit häntä.

• olet-arvokas-ystävä

Voih, tietenkin saat anteeksi!
      Anteeksi pyytävässä ihmisessä on jotain niin kaunista aina.
      Se on luonnollista ja itsekorjaavaa.
      Se on hyvään pyrkivää ja kunnioitettavaa.
      Joskus siihen menee aikaa, mutta parempi myöhään, kun ei milloinkaan.

• Ajankohta sopis kyllä tismalleen yhteen asiaan mikä tapahtui itelle....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1449
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1345
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      951
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      816
    Aihe