Älä lähde vielä pois. Älä ikinä... En kestä sitä, kun se joskus tapahtuu.
Älä lähde vielä pois
26
756
Vastaukset
- enihanvielä
Rakastan sua!
- KyImis_
En lähde, älä pelkää.
- 12345678numero
Kuka nyt on lähdös? Mies vai nainen?
- eivarmaanpelkoa
Kyllä tämä palsta täällä pysyy ja tätä kautta voi aina kuvitella saavansa vastauksen juuri siltä oikealta ihmiseltä, vaikka häntä ei enää olisi olemassakaan.
- sielläasuueräsihana
En lähde, muutan vain kadun puolta you know ; )
- kohtiyötävalotonta
Tiedän että hän ei rakasta minua ja tiedän että joskus hänen on mentävä. Ja tiedän että hän ei pyöri tällaisilla palstoilla. Olen vain niin järkyttynyt tunteistani, että tulin tuon kirjoittaneeksi.
- tomtompom
Jotenkin tunnistettavissa viestisi. Putosin miehenä kuvitelmatähdeltäni, mutta mutta...realisuus on parasta lääkettä kovassa arjessa.
- Olettekojutelleet
Onko hän sanonut niin?
- kohtiyötävalotonta
Olettekojutelleet kirjoitti:
Onko hän sanonut niin?
Kyllä ja kyllä.
- BlownAway
Minne luulet minun lähtevän?
- kohtiyötävalotonta
Tiedän että hän lähtee. Olosuhteet, elämän reaaliteetit.
- BlownAway
Nainen vai mies nyt kyseessä?
- kohtiyötävalotonta
BlownAway kirjoitti:
Nainen vai mies nyt kyseessä?
Mies
- olelähdössä
https://youtu.be/BTCfQ6Bb8QE En lähde mihinkään.
- will-miss-you-forever
Toivoisin niin, että olisit eräs, jonka en toivoisi lähtevän milloinkaan. Olisin voinut kuvitella hänen laittavan tuon biisin, mutta ei minulle.
- Elluhalloyb
Mut minulle...
Tykkään toisen laulajan versiosta enemmän...mut meni...😂😂😂😂😂🙋 - tämätiedetään
Elluhalloyb kirjoitti:
Mut minulle...
Tykkään toisen laulajan versiosta enemmän...mut meni...😂😂😂😂😂🙋Sinulleppa tietenkin Ellu kaikki biisit soivat 😉
- Elluhalloyb
Joo ..mulleppa mulle....👍😂🙋😂😂😂
- Menevaan
Mä en tahdo ruikuttaa perään ;) mä kattelen uuven..
- hyväksyntäh
Noo. Se meni jo. Ei mun huumoriton taju riittänyt, kuten ei olisikaan riittänyt. Väärä taju, väärä aika, väärä ihminen. Täysin vasen ja totaalisen väärä. Ei voi kiistää.
toivoo että et lähde, vaan,,, sillä olet ♥ . Tämä sille yhdelle J miehelle,,,
https://www.youtube.com/watch?v=rllOiZKZDmQ- Anonyymi
En lähde, ennenku kohdataan taas.
- Anonyymi
Hyvinhän sä nytkin pärjäät ilman minua.
- Anonyymi
No en pärjää kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en pärjää kyllä.
Älä mussuta, tänään et pärjää ilman häntä, huomenna et pärjää ilman jotakuta toista jne, jne.
Jokainen pärjää ilman tuntemattomia ihmisiä oikein hyvin, sinäkin mussuttaja siellä.
- Anonyymi
No en lähe ollaanhan tuota oltu yhessä toistakymmentä vuotta ei se että et voi tulla raskaaksi ole syy yleensä urokset ei voi mutta peppusi kaari on täytellinen ja noin muuten sinulla on synnyttäjän la teet se ainoa ja mikä on että sinulta rakkain puuttuu naisen ulkoiset synnytyselimet ja se toinen juttu mutta ou jee yhdessä mennään edelleen rakastan sua tv reinhaadisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806