Esa-Pekka Salonen eroaa "soppaluu" vaimostaan http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801152200670617_vd.shtml. Nyt veikkauksia uuden kumppanin iästä ja ulkonäöstä?
Veikkaus Esa-Pekka seuraavasta kumppanista
11
2723
Vastaukset
- Pillujen--asiantuntija
Veikkaan että uusi nainen on noin 28 vuotias
- nohik
28? Kantsis ehkä ottaa joku joka on elänyt pidempään kuin edellinen liitto kestänyt
- 4456654
Esa-Pekka on todennäköisesti kiksauttanut jotain nuorta soittajatyttöä. En yhtään ihmettele: sinfoniaorkesterissa on usein aivan sairaan kauniita naisia. Ei ihme, jos tekee mieli syödä kuormasta.
- sinfoniatonperseestä
Eikös ne ole kurppia kaikki
- nykypäivää
Voi olla vaikka mies.
- Buhahaha
Uutinen mistä minä tuon ensimmäiseksi luin sanoi että se oli Salosen vaimo joka eropaperit ensiksi jätti.
Voi hyvynkin olla. Veikkaan kuitenkin, että Esa-Pekalla on nainen kierrossa aika pian. Voi olla, että on jo nyt. Hän on siinä iässä, että nuoret naiset alkavat olla todistus kyvykkyydestä
- Buhahaha
Yogamies kirjoitti:
Voi hyvynkin olla. Veikkaan kuitenkin, että Esa-Pekalla on nainen kierrossa aika pian. Voi olla, että on jo nyt. Hän on siinä iässä, että nuoret naiset alkavat olla todistus kyvykkyydestä
EPS ei minusta ole kyllä koskaan mieskyvykkyydellä edes yrittänyt päteä.
- 78234
Ehkä joku itämainen?
Tiikeriäiti usuttanut pentunsa saaliin kimppuun Itse veikkaan, että uusi nainen on n. 40 eli parikymmentä vuotta nuorempi kuin Esa-Pekka.
Jos kyseessä on asialainen, on hän luultavasti nuorempi.- uusintieto
Vaimo on eron alkuunpanija. Tarkennettu tieto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712