Tarve oisi n. 700e jonka maksu useammassa erässä.
Valmistun keväällä.
Onko lainapaikkaa joka ei käytä Instantoria, kun se hylkää aina minun hakemukset?
Mistä opiskelija saa lainaa?
4
283
Vastaukset
- 9-6
Opintolaina tai opiskelija-Visa tai Master.
- u6ijkfrgr
Nykyajan työsuhteet moninaistuvat ja on paljon epätyypillisiä työsuhteita. Monelle nuorelle nimenomaan seksuaalialaan liittyvä työ tuonut runsaasti rahaa jam mahdollistanut opinnot ja kelvollisen elämän.
- Kompletti_Vitsi
Voitko sinä saada lainaa opiskelijana Komplett Bankista?
Komplett Bankilla on muutamia ehtoja lainan hakijoille ja samat ehdot koskevat myös opiskelijoita. Edellytämme, että olet vähintään 23-vuotias ja että olet asunut Suomessa vähintään viimeiset 36 kuukautta. Lainaa saadaksesi sinulla on oltava myös säännölliset tulot.
Opiskelija ? Tulot ? 2000-4000 brutto kk ? vai enemmin ?
Lisäksi tarkistamme, että luottotietosi ovat kunnossa.
Valitettavasti emme voi tällä hetkellä tarjota sinulle Joustoluottoa. Päätös perustuu tekemäämme kokonaisarvioon, hakemusta käsiteltäessä saatavilla olleisiin tietoihin, sekä hakemuksessa antamiisi tietoihin.
Terveisin,
Komplett Bank - Falloss
Kyllä Falloslaina on varmin paikka! Varsinkin 18-30v tytsyt saavat korkean pisteytyksen lainanhaussa vaikka tulot olisivat pelkkää opintotukea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764