Jussi Jokisen ura laskussa kuin lehmän häntä

playernhl

Mutta Kalajoella sitä pidetään melkein jumalana ja kehutaan. Ei mahdu enää yhteenkään nhl joukkueeseen, heh heh. Vieläkö ura nousee vai eläkkeelle?

20

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HomoHimangalta

Kèrrlpas, minnkä sarjan miekklolij sinä olet?

• playernhl

Himangaltahan minäkin olen, tunnetaanko, nimimerkistä päätellen voimme tuntea, nams.

• HomoHimangalta

Minä inhoan homoja.

• Sitkeän huhun mukaan Jokinen tulee jäädyttelemään uraansa Jht:hen nelos ketjuun ensi kaudella.

• witumlpwäliä

Suxi. Jos osaat.

• TerveJuha

Ei ole se toinen pesänhoitaja ymmärtänyt hypätä " paarveeltä." Syyttäjäthän on jo viety navetan taakse ja lopetettu.

• AristotelesOnanisti

Kalajokiset on niin witun tyhmää sakkia, että eivät osaa olla ylpeitä Jussista. No miehen sukujuuret ovatkin Himangalla.

• Juntismikansakunnansyöpä

Miksi pitäsi olla "ylpeä" jostain kiekon hakkaajasta? Ei liikuta minua vaikka olisi maailman paras kiekkoilija.

• resseretvoorti

Ketä sinä ressukka luulet kiinnostavan "liikuttamisesi?"

• lätkävani

Liikutetaanko sinua pumppukärryllä, vaiko aivanko omin voimin?

• KalajoenRunk

Kappas, kolahtiko lätkäjunttien heikkoon itsetuntoon?

• Hitotkuluista

Kärryillä.

• HaaliaSofia

Kalajoelta ei ole lähtenyt kuin 2 suurta poikaa.Jussi meni rapakon taakse ja erkki ties minne, pistäytyi kuitenkin Buklaariassa.

• läheltäpiti

Mutta tulipa tuulimyllyjä, selekävaivaset tosin lisääntyy kun joutuu kyyrysä kulukeen ettei siipi lyö takaraivoon!

• muesdfg
        läheltäpiti kirjoitti:

Mutta tulipa tuulimyllyjä, selekävaivaset tosin lisääntyy kun joutuu kyyrysä kulukeen ettei siipi lyö takaraivoon!

ja unihäiriöt lisääntyy

• Peltolanostaa

Joþèññ eñ viì välþþyämästä vaikutelmata, että jopa pulkaariass veetuttaaa. Koska suku oli painostanut avioeroon?

• lantapellosta

Hae jo apua tuohon erkkifobiaan

• Havanakiiiilasohvia

Pappä pöĺstekee 50 ekillä. Jusii pärjäiti muös rahoillaan Bukraaliassa, useammnkin kuukuuven.

• Alkulähteenmäki

Mutta vesilähde täytyi etsiä, koska ei ole varaa ostaa pullovettä. Vesijohtoveden voi tietenkin keittää, niin siitä saa helposti juomakelpoista, mutta miksi tehdä asioita helposti, kun ne voi kantaa vettä "lähteestä".

• irjaÅskolinikkiiko78

On se paha että rikollisella uolosotolla joutuu menemään manpakoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241