minulla alkaa 19.1 loma 8 päivää mutta vieläkään ei ole tullut palkkaerittelyä lomarahasta.viime vuonna oli talvilomaa 7 pv sain lomapalkan ennen lomalle lähtöä onkohan käytäntö muuttunut vuoden aikana firma on iss
lomaraha ei maksussa
rahaton222
4
174
Vastaukset
- ISIShoitaahomman
Lomapalkan pitää olla maksettu ennen lomaa. Eikö se palkkalaskelma näy verkkopankissa?
- lomarahaton
ei näy ja niin piti olla maksettu ennen lomaa.mut eipä sitten ollutkaan saattaa tulla vasta normaalina palkan maksu päivänä
- SeJokaVastasiAiemmin
Mulle on muutaman kerran unohdettu (?) maksaa lomapalkka, ei muuta kuin heti maanantaina aamusta soitto esimiehelle ja _vaadit_ sen maksettavaksi _pikana_. Perseestä on kyllä että joutuu loma-aikaa käyttämään lakisääteisten palkkojen saamiseen.
- djkdjkdjkjd
No jos on sovittu, että normaalina palkanmaksupäivänä niin se on sitten niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699