Eli siis olen nuorehko ja asun vielä vanhempieni luona (ylä-asteella olen) ja mietin tässä että pitäiskö hankkii joku lemmikki kun muo kiinnostais nuo kuningaspytonit ja booat ja siis en ole käärmettä omistanut mutta vanhempani ei erityisesti ole kiinnostunut kyseisestä lajista. Olen myös ajatellut hankkia liskoa mutta njääh. Käärmeet kuulostaa kivemmilta, vaikka tiedän että ne ei oo mitää syli lemmikkejä. Äitini kielsi boan hankkimista ja juuri siksi että ne on isoja. Yksi syy myös on tähän miksi en saa sellaista helpolla on se että olin halunnut viime vuonna lintu lemmikkiä olin kyllä hyvin tyhmä mutta en tiedä mikä minuun iski kun siis mä olin toivonu sitä kauan ja tietoa kerännyt niin pam meille tuli ei kesytetty neitokakadu no aluksi tuntui oudolta ja sitten aloin epäröimään ja olemaan arka. Myös itkin ja olin masentunut koska ymmärsin ettei kesytön lintu pärjäisi kanssani no se vietii pois ja elämä oli normii kuten ennenkin, mutta edelleen suren ja kadun sitä:(. Ajattelin siksi myös yrittää uudelleen lemmikin hankintaa koska on tosi tylsää välillä kotona, vaikka meillä on koira mutta silti. En tiiä mitä tehdä mut minun mielestä käärme olisi kiva ja helppo hoitoinen. Jos sellasen ees saisin pelkäisin että tulee taas sama tunne kuin ennenkin linnun kanssani. Mutta mitä jos alottaisin puhtaalta pöydältä ja ajattelisin ihan valmiiksi kesyä! Ei mitää viha jutusteluja plz :( ja siis pari kyssärii viel lopuks
1. Kuinka usein pyton ulostaa?
2. Onko Pyton sotkeva käärme?
3. Saako se mitään hepuli kohtausta kädessä ja karkais?
4. Kertokaa neuvoja tilanteeseeni! Ei mun siis oo pakko sellasta hankkia! Mutta oisi kivaa :) ps: mä siis koskisin käärmeeseen ennenku ees hankkisin!
Kuningaspyton lemmikiksi minulle?
LemmikiksiPyton
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748