Mikä on saanut ihmiset tuohtumaan ja näin suurin joukoin aktiivisesti liikkeelle?
Viestien mukaan Celestasta halutaan päästä eroon, mutten löytänyt yhtään asiallista perustelua.
Luulisin, että perustellut asialliset viestit voisivat paremmin johtaa toivottuun lopputulokseen. - Vai onko tämä jokin uusi sovellus Törkytorstai-leikeistä 5-kymppisille?
Ovatko kirjoittajat todella tätä ikäluokkaa?
Voisiko joku kertoa, mitä on tapahtunut?
8
663
Vastaukset
- ärsytetty
Lue oman viestisi alapuolelta lyhyt mielipiteeni.
- Vanas
Tälläisen ryöpyn voi saada aikaan yksi tai kaksi henkilöä. Sitä vain ihmettelen, onko tästä mitään hyötyä meille täällä kirjoitteleville. Ei kai seriffi siitä mitään kärsi, jos jutustelu täällä menee "örinäksi".
Se ihmetyttää, miksei noita viestejä sitämukaa poisteta, ja niitä kuuluisia IP-lukkoja nyt käytetä. Seriffiä voi lähteä moittimaan tuolta palautelomakkeen kautta.- että.
Ip-osoite on halvoissa liitymissä vaihtuva, aina
kun yhteys avataan ip-osoite vaihtuu. Eikä palautus lomakkeen kautta saa mittään aikaiseksi sitä on jo kokeiltu, taidatpa olla aikas lailla naismainen mies. - Vanas
että. kirjoitti:
Ip-osoite on halvoissa liitymissä vaihtuva, aina
kun yhteys avataan ip-osoite vaihtuu. Eikä palautus lomakkeen kautta saa mittään aikaiseksi sitä on jo kokeiltu, taidatpa olla aikas lailla naismainen mies.on yhdyssana. Kylläpä riittää sitten sinullakin aikaa sulkea ja avata uutta yhteyttä. Dymaaminen yhteys vaihtuu ehkä kerran viikossa tai kerran kuussa. Taidatpa istua jonkin kirjaston koneella, kukaan ei omalta koneeltaan viitsisi mokomaa terroria tuottaa.
- Tania
Uskomatonta juttua palstalla, ei voi kuin ihmetellä mikä saa aikaan näin naurettavaa käyttäytymistä aikuisilta ihmisiltä :(
- aikaan.
Poistamalla mielivaltaisesti viestejä, täällä
näyttää olevan vallalla naisten mafia. - Tania
aikaan. kirjoitti:
Poistamalla mielivaltaisesti viestejä, täällä
näyttää olevan vallalla naisten mafia.mafia tai sitten ei, toivottavasti tämä hömpötys loppuu yhtäpian kuin alkoikin, huvinsa kullakin;(
- *Nainen*
...on tänne kyllä nyt eksynyt kiusaamaan. Eivät aikuiset voi noin kirjoittaa paitsi jos on lääkkeet ottamatta - ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564960Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202275- 1031444
- 911395
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231366Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1631238Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681095Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671005- 72977
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965