Eurajoen kunnan työntekijöille pikku pikku vinkki. Kävin Porissa kuppilassa muutama päivä sitten ja voin sanoa, että ei viitsinyt sanoa mistä olen tullut siinä porukassa.
Äijät kehuskeli mitenkä vievät kuin kuoriämpäriä Eurajoen `maalaissossuja` ja mitenkä syövät kädestä kun vähän heittää flirttiä peliin ja kuinka helppoa käydä rahastamassa rikasta kuntaa!!
Jumankauta, meidän kuntalaisten rahoja ei kyllä syydetä millekkään ulkopaikkakuntaisten rahastajille, ne on meidän verorahoja joista puhuttiin!!!
Jos ette osaa ammattimaista asioiden hoitoa, menkää kortistoon sieltä suojatyöpaikasta nauttimaan uudesta työttömien kyykytttämislaista!!!
kyllä hävetti
2
398
Vastaukset
- hallitusosaa
Kyllä niitä kusettajia on paljon, jotka hyötyvät Eurajoen kunnasta. Itsekin hyödyn useita satoja tuhansia euroja vuosittain. Kaikki tehdään lain mukaan eli laillisesti. Kyllä toi Sipilä on kiva pääministeri. Helpottanut osakeyhtiöiden toimintaa jne. Voin joka vuosi nostaa 100 000e verotonta osinkoa ja pääomatulot kierrättää Viron firmojen kautta laillisesti. Osan kierrätän Panaman ja caymansaarten kautta. Veroprosentti jää todella pieneksi ja pääsen koko ajan rikastumaan lisää ja lisää. 10V kuluttua mulla jo 60me rahaa ja tanssi senkuin jatkuu. Minulla ikää vain 30v ja nautin kaikesta tästä. Hyvä hallitus!!!
- Maalaiset
Ihan samalla tavalla homma toimii, kun kyse tavaroiden hankinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745