Roolipelaako täällä enää ketään?

Vanilijallinen

Hei, kysyisin että roolipelaako täällä enää kukaan kun tuntuu että mistään ei löydy mitään.. ?

12

1943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei. :(
      Tai voin minä pelata, mutta emme me kahdestaan mitään kovin suurta saa aikaan.

• sdfsdfsdf

Minä en roolipelaa ketään...muuta kuin itseäni. Aukesko?

• w0wittaja

Pelasin kerran 5 päivää wowia putkeen, tuli psykoosi.

• mietinvielänimimerkkiä

No siis mikäpä jottei. Ainakin jos aikaa liikenee. Oliko jokin tietynlainen roolipeli mielessä vai onko neuvottelu genrestä vielä auki?

• Eipä ole aloittaja mitään sanonut noin viikkoon. Lieneekö lähtenyt?
        Vaan neuvotelkaamme joka tapauksessa. Itselleni käy jotakuinkin mikä vain. Onko ehdotuksia?

• mietinvielänimimerkkiä

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Toivottavasti tulee vielä takaisin. Tai kelpaisi joku muukin, kunhan saataisiin vähän enemmän porukkaa kasaan. Jos haluamme houkutella lisää osallistujia, kannattaisi käyttää varmaan jotain suosittua roolipeligenreä. Mutta en sitten muuten osaa sanoa.

Mikä nykyään sitten on suosittua? Susiropet ja creepypastat? Mikäli noihin rupeamme, vaadin vähintään jonkin nokkelan twistin konseptiin.

• mietinvielänimimerkkiä

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

• mietinvielänimimerkkiä kirjoitti:

Nyt on kyllä sen verran aikaa viime ropetuksistani että en osaa sanoa. Eivätkös susiropet ole vähän aina muodissa? Mites susirope/creepypasta -crossover? Jos tuon nyt voisi jotenkin saada toimimaan

Kuulostaa kokeilemisen arvoiselta. En tosin susiropeista oikein mitään tiedä, mutta tällä palstalla roolipelit nyt on muutenkin aina tehty vähän omalla tavallaan....
        Voit perustaa ketjun tuolle. Minä kun en autistina osaa sitä houkuttelevasti kuvailla, enkä ropeskeneäkään tunne yhtään.

• Humputtelija

Pelattiin muijan kanssa semmosta roolipeliä että muija oli kiltti hoitsu ja mä tuhma lääkäri.

• Oliko potilaana lapsenne vai kissanne?

• joskusjoskusjoskus

joskus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1364
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1168
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      880
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      702
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      699
    10. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      94
      673
    Aihe