Moi Onks muitaki kui vaan mä, et haluais päättää jotain kui aina vaa vanhemmat. Mun mielestä olkoot aikuiset aikuisia,ja he päättää joka asiasta. Mut mun mielestä meillä ala-ikäisillä, on myös kyllä reilusti päätösvaltaa. Mut joskus vaa ainaki musta tuntuu(aina itseasiassa)et kaikki kaatuu päälle ja elämä ottaa niin paljon päähän. PS, toivon etten ole ainoo joten pistäkää tonne kommentteja vaan aika reilusti, pyytäkää samalla myös kavereitanne.
Moikka!
Mäki saan päättää jotain!
MirandaUusi
5
259
Vastaukset
- MirandaUusi13wee
Mun mielestä tää, on tosi hyvä palsta koska tääl on tosi kivaa.( Siis tulee varmasti olemaan!) Mun lemppari palsta, kaikkien on pakko laittaa tänne tykkäyksii ja laittaa kommentteja.
- MirandaUusi
Kiitti.
- MirandaUusi
Kuule sä otit mun merkin
- Cool18
Ai joo totta!
- MirandaUusi
Mee pois täält koska toisten merkkei ei saa käyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764