Ätmitkin homoilevat aina välillä?

pitkä.pitkätukka

Itse olen bi ja etsin välillä s-seuraa myös miehistä, vaikka pääasiassa harrastan naisia. Ihmetyttää vaan, että monet tarjolla olevat mihet ovat ätmilookkisia eli usein sasikaljuisia ja lyhyitä. Onko ätmeillä tapana etsiä homoiluseuraa netistä?

13

197

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksinäisetkinyksilöitä

Yksinäiset ja parisuhteettomat eivät ole mikään yhtenäinen ryhmä. Olen täysin hetero, enkä lyhyt tai kalju, eikä tulisi mieleenkään homostella. En kuitenkaan voi puhua muiden puolesta, koska aina on heikkoja yksilöitä, ja ties mitä vässyköitä, joiden sielunelämästä en edes välitä tietää.

Etsin naisesta syvempää sielunkumppaanuutta, ja voin elää yksin, jos en sitä löydä. Tämä tarkoittaa myös sitä, että voin torjua naisen, jos hänen arvomaailmansa ei vastaa omaani eikä se tee minusta minkäänsortin homoa.

• sateenkaari-ihminen69

Et ole bi vaan silkka hompsotus.

Kyllä homo homon tunnistaa!

• ätmi.on.hetero

Me ätmit EMME ole homoja. Me vihaamme homoja, kuten kuka tahansa terve heteromies.

• Mitä syytä ätmillä muka on vihata homoja? Omasta mielestä se on vaan hyvä mitä vähemmän on kilpailijoita heteroparisuhdemarkkinoilla. Homot ovat kaikin puolin harmittomia itselleni. Jos joku niistä tulisi iskemään niin kieltäytyisin kohteliaasti ja jatkaisin elämääni.

• homottelunuhri
        ageless_stranger kirjoitti:

Mitä syytä ätmillä muka on vihata homoja? Omasta mielestä se on vaan hyvä mitä vähemmän on kilpailijoita heteroparisuhdemarkkinoilla. Homot ovat kaikin puolin harmittomia itselleni. Jos joku niistä tulisi iskemään niin kieltäytyisin kohteliaasti ja jatkaisin elämääni.

Homot aiheuttavat sen, että ätmejä homotellaan, vaikka mitään aihetta ei ole.

• homottelunuhri kirjoitti:

Homot aiheuttavat sen, että ätmejä homotellaan, vaikka mitään aihetta ei ole.

Eiväthän homot tee mitään mikä tuollaista homottelua edesauttaisi. Ei heitä omasta olemassaolostaan saa syyttää.

• eiolevaikeeta
        ageless_stranger kirjoitti:

Eiväthän homot tee mitään mikä tuollaista homottelua edesauttaisi. Ei heitä omasta olemassaolostaan saa syyttää.

Miksi on pakko olla homo? Miksei voi olla hetero?

• yksinkertaista_
        eiolevaikeeta kirjoitti:

Miksi on pakko olla homo? Miksei voi olla hetero?

Koska ei ole.

• älätrollaa_

Tuskin olet. Tuskin olet edes mies. Olet nainen joka haluaa trollailemalla kiusata ätmejä, koska ätmit ei pidä kaltaisistasi spermaviemäreistä.

• peilikuva

Buuahhahhaa on aloituksen takana. Ei riitä enää muut ketjut trollattavaksi, pitää aloittaa omia.

• harvauskaltaa

Homoilu on ätmille kova paikka

• korviketta

Homoilu on hyvää korviketta oikealle seksille homon perseen toimittaessa pillun virkaa.

• Kuppakyyti

Aatella, Sasihomssu löysi naisetkin vasta tampereen länsipäästä ja nekin oli virolaisia, jaskari oli kyntäny jo vuosia anelu tyylillä !! Ja hävis..... seisooko näillä kökkäreillä yleensäkään muutakuin perävalolle?.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2218
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1704
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1514
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1509
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1347
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      97
      1051
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe