Tuttavani pomo on todella vaikea ihminen. Alkoholiohgelmaa, usein viikonoppuisin tekee oman työvuoronsa umpihumalassa. On kioskiyrittäjä . Poliisi ei kuulemma voi asialle tehdä mitään kun ei ole vaaraksi kellekkään.
Vaikea pomo
5
204
Vastaukset
- TSV...entinen
Jos pomo käytös on sopimatonta niin sille kyllä voi, ilmoitus työsuojelusta aluehallintovirastoon.
- stop-that-ulina
Lopeta tuo uliseminen. Mä olen kännissä milloin vain ja missä vain.
- katsokoonitse
Vaihtakoon työpaikkaa. Ei kenenkään ole pakko katsoa hölmöilyä?
Tuttavasi miettiköön asioita.
Alkoholismi on sairaus ja se tuhoaa lopulta kaiken. - JuoppoPomoHyväPomo
Ei tuossa mitään ongelmaa ole jos pomo maksaa palkat ajallansa eikä käy päälle.
Juoppo pomo voi olla hyväkin vaihtoehto. Pomo keskittyy silloin enemmän rakkaaseen pulloonsa eikä työntekijään. Eihän se pomon alkoholin käyttö poliisille kuulu. Se on yksityisasia. Vain jos ajaa kännissä tai on väkivaltainen. Silloin poliisi paikalle. Fiksu ihminen vaihtaa työpaikkaa jos ei nykyisessä viihdy tai tule toimeen. - Tottia
Sanoisin, että umpihumalassa oleminen on sinänsä jo turvallisuusriski. Eikö kioskiyrittäjällä ole ketjuohjausta, ehkä sinne päin kannattaa olla yhteydessä. Eipä varmaan tee hyvää yritysimagolle. Työsuojelu toinen. Ei asiallista, vaikka ei suorastaan riehuisikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699