Moi! Pääasiassa kysymys tuli jo tuassa, mut onks kellää muul sellatti et ei saa esim. Kotona aina olla edes rauhassa, kun heti täytyy ruveta läksyjen jälkeen,(siis jos niit on.) siivoomaan omaa huonetta ja viemää roskii ja tällasta. Sitten koulussa et, sä et saa olla vaikka että jos sä haluut olla rauhassa, nii sit sä saat monta kertaa sanoo sitä.(ei silti välttämättä auta.) Et oli kivaa et edes 54 vastais mun, kysymykseen. Pliis pliis kuulostaa onnettomalta mutta vastatkaa silti, mä tiedän neuvoja mutta en kovin montaa. Eli oli tosi kiva.
Moi!
Miks ei saa olla rauhassa jos tarttee sitä!!!!!!!!
Miss19
0
286
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709