Koskaan Rikoksista?
eikö aaro jää kiinni!
14
587
Vastaukset
- UllaltaNiitäPääsee
Aaro nauttii Ullan pieruista.
- Näin_se_on
Aina on vähän naurattanut nämä Salkkarin touhut. Nämä Aaro,Eero,Iiron touhut on sen sijaan alkanut raskaasti vituttamaan. Vaikka se kai on homman tarkoituskin.
- asdfghnfgh
Joteki tiesin toissa jaksossa ettei aaro siinä lopussa soita suinkaan Lintalle. En siis myöskään yllättyny ku paljastu että Aaron puheluun vastasi joku muu ku linta ja lintalle soitti jokumuu ku aaro. Eihän sepollekaan siinä yhesä pöötösjaksossa soittanut se jonka olisi kuvitellut soittavan
- ärsyyntynyt
Kumma jos ei tuomoselle ukolle! Löydy kovempaa luuta!!
- Nomiksivirheet
En vakuuttunut kirjoituksesta koska se sisältää vitusti virheitä ::DDD Kyllä se siitä...
- Elämämkoulu
Nomiksivirheet kirjoitti:
En vakuuttunut kirjoituksesta koska se sisältää vitusti virheitä ::DDD Kyllä se siitä...
Että miksikö kirjoitus ja yhdys sana virheitä on? Koska elämäm koulu.
- selvästiautisti
Selitä miksi kaikki kirjoitusvirheet ?? Oletko vielä ala-asteella oppimassa vaiko autisti :DDD
- salakaaro
Aaro tulee vielä kymmenen vuoden jälkeenkin, kun ohjelma on loppunut, kummittelemaan tv-ruuduista katsojien olohuoneisiin.
- AaroEeroAaro
MJOOH!
Aaro on sarjan mielenkiintoisin hahmo.
Arolla on varmaan yhdeksän henkeä.
- jjbbcv
Olihan Aaro vankilassa jona aikana hän tuli uskoon ja kouluttautui papiksi. Hyvin uskottava juonen käänne. Nyt taitaa taas Aaro olla aito oma juonitteleva itsensä. Virkistävä hahmo tässä sarjassa.
- bäinsemeni
Aaro ilmiantoi Lindan, ettei selvitä veljensä kuolemaa.
bäinsemeni kirjoitti:
Aaro ilmiantoi Lindan, ettei selvitä veljensä kuolemaa.
Ja jos samalla sais sen ilmianno menemää Karin syyks, ni sehä ois plussaa. Mutta kyllä se Aaro vielä kiinni jää. Se joutuu linnaa ja sellastaha ei oo taiettu vielä sarjassa käsitelläkkää, mitä Aarolle siellä tapahtuu eli suihkuraiskaus!
- KIIIInni
Toivon, että Lindan veljen kuolema selviää. Aaro kiinni.
- oikeutta
Se kuolema oli oikein :DDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391759En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81131
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889