Milloin sopiva aika tehä sitä? Vastauksii 13-16w!!

Miss19

Oon ite 13wee tyttö. Mä oon kiinnostunu siitä et, voiks niinku ehkäisyllä alle 17weet harrastaa seksii? Siks mä haluun kysyy teiltä et, mitä tee ootte mieltä/tekisitte? Et mä oon syksyllä ylä-asteella ja jos haluuki sen kans ehkä mennä sänkyy, molempien suostumuksella. Voiks niinku valehdella et haluu ehkäisy-pillerit. Koska mä haluun ehkäsy-pillerit valmiiks. Eli antakaa kommentteja.
Moi!

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helper

Mee puhuu terkalle et haluut ehkäsypillerit ilman vanhempien tietämättä, jos ei pysty sano porukoilles että haluut menkat pois ja se ehkä toimii. Mutta sitte pelkät pillerit ei riitä että käytä myös kondomia. Ja millon vaan sä haluut ja millon se tuntuu hyvältä

• Miss19

No tähän mennes oon kokeillu 3 eri merkkii, eikä mikään niist 3 sopinu. Ja kierukkaa tai kapselii en haluu, joten ennemmin tuun raskaaksi ja pidän lapsen. Joo, ja jos haluun saada ne pois, nii mä tyylii saan 9 kuukaud2ks pois ne. Sen takii mä haluun raskaaksi ja lapsen, koska pääsis näist eroon 9 kuukaudeks siis.

• Hmmmmmmmmmm
        Miss19 kirjoitti:

No tähän mennes oon kokeillu 3 eri merkkii, eikä mikään niist 3 sopinu. Ja kierukkaa tai kapselii en haluu, joten ennemmin tuun raskaaksi ja pidän lapsen. Joo, ja jos haluun saada ne pois, nii mä tyylii saan 9 kuukaud2ks pois ne. Sen takii mä haluun raskaaksi ja lapsen, koska pääsis näist eroon 9 kuukaudeks siis.

No jo on, haluut lapsen ettei ois yhdeksään kuukauteen menkkoja?
        En kyllä suosittele.
        Miten ois hormonikierukka? Se poistaa monilta menkat kokonaan.

• Miss19

En mä menkkoi pois haöuu sen takii, et niist pääsee eroon raskaudella. Ja mähän kerroin ette haöua kapselia tai kierukkaa, ja en halua eroon ku vähäksi aikaa vain. Tajua ja ymmärrä jo siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      209
      1618
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      140
      1384
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1133
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      1005
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      54
      995
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      912
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      903
    8. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      860
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      830
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      31